Kashis Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Kjøpte et nytt agp-skjermkort for en liten stund siden og nå tenkte jeg at et nytt hk hadde vært fint, men jeg vil helst slippe å kjøpe enda et nytt skjermkort. Derfor lurer jeg på om det finnes adaptere som gjør at jeg kan bruke agp-kort på pcie-porter. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Nei, det går ikkje. Enten har du Agp eller Pci-e Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Synd at det ikke fint Ja, men de vil suge mest mulig ut av oss som de for til. Lenke til kommentar
pcfreak Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Synd at det ikke fint Ja, men de vil suge mest mulig ut av oss som de for til. sant nok, men det hadde ikke vært umulig å lage, det er jeg så og si helt sikker på... synd at det ikke eksisterer.... Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 prøve neida vil ikke jøre noe sånt med mitt x800xt kort som bare ligger der Lenke til kommentar
Kashis Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 takk for svar... er litt surt å måtte kjøpe et nytt skjermkort for å oppgradere maskinen min. Har allerede et x800 pro VIVO agp som jeg bare kan sette inn i en 300MHz maskin (og den fortjener ikke et skjermkort til rundt 4000,- når spillene som kan spilles på den må lastes ned fra freeoldies.com) Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 takk for svar... er litt surt å måtte kjøpe et nytt skjermkort for å oppgradere maskinen min. Har allerede et x800 pro VIVO agp som jeg bare kan sette inn i en 300MHz maskin (og den fortjener ikke et skjermkort til rundt 4000,- når spillene som kan spilles på den må lastes ned fra freeoldies.com) Hva med å selge Pro korte? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 takk for svar... er litt surt å måtte kjøpe et nytt skjermkort for å oppgradere maskinen min. Har allerede et x800 pro VIVO agp som jeg bare kan sette inn i en 300MHz maskin (og den fortjener ikke et skjermkort til rundt 4000,- når spillene som kan spilles på den må lastes ned fra freeoldies.com) Ja, hva med å selge det, får sikkert en krone eller to for det brukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå