medlem-68510 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg har en Compaq Evo pc som tastaturet ikke er helt normalt på. For noen dager siden ble den skikkelig varm da den sto på, så jeg skrudde den av. Når jeg skrudde den på igjen funket den helt fint. Men etter det har tastaturet virket dårligere og dårligere. Siste jeg sjekket, funmket ikke tastene "67yuhjnm". Noe som er litt mystisk ettersom de står "på rekke" nedover tastaturet. Noen som vet hva jeg kan gjøre for og fixe det? Noe som gjør det "litt" værre, er at det er skolen sin pc . Trenger svar FORT! Lenke til kommentar
ponke Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Er ikke num lock på? Slik at tastene på noen bokstavtaster (de på høyre del av tastaturet) gir tall istedet for bokstaver? Eller mener du rett og slett at tastene er døde/reagerer ikke? Mvh ponke Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 De reagerer ikke. Verken i bios eller windows, linux osv Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Stor sjanse for at det har blitt dårlig kontakt i overgangen til hovedkortet. Skjer av og til på bærbare. Hvilken modell er det? Hvor gammel er pc-en? Er det fremdeles garanti så får du byttet tastaturet gratis. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Har byttet den, så dere trenger ikke skrive her lengre. Det var en ledning som hadde lligget oppå cpu. Den hadde smeltet og laget en slags overspenning lr noe. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Bra alt er i orden da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå