Gå til innhold

byttet hk fikk problemer når det spilles film

kjeLL//

Anbefalte innlegg

jeg byttet hk fra msi kt4v til asus a7v880 .. må jeg virklig instalere win på ny for å få alt til å funke som det skal? alt fryser når jeg setter igang en film.. skal prøve å instalere dx9c på ny, lager en edit hvis det funkerer ordentlig etter dette.. ett annet problem er att aida32 ikke finner ut hvilket hk det er, den finner heller ingen av sensorene. hvis noen vet ossen man avinstalerer ett hk så si i fra da ! hittil har jeg bare opplevd det problemet ! (det med film)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ja det er vell det !!! da var det å huske på alt som skal sikerhetskopieres =)

skulle tru den greide å bytte chipsett uten å instalere win på ny da men ..

når du nå skal installere allt på nytt, husk å del HD i to partisjoner, en system og en lagring, så blir det mye enklere neste gang du skal reinstallere.. :thumbup:

Lenke til kommentar
jeg byttet hk fra msi kt4v til asus a7v880 .. må jeg virklig instalere win på ny for å få alt til å funke som det skal? alt fryser når jeg setter igang en film.. skal prøve å instalere dx9c på ny, lager en edit hvis det funkerer ordentlig etter dette.. ett annet problem er att aida32 ikke finner ut hvilket hk det er, den finner heller ingen av sensorene. hvis noen vet ossen man avinstalerer ett hk så si i fra da ! hittil har jeg bare opplevd det problemet ! (det med film)

Snodig at windows i det hele tatt ville loade!!

Lenke til kommentar

TheRekster: Ikke noe problem og bruke en Win-OS disk i forskjellige systemer. Har selv en disk som jeg bytter på i en PIII-600mHz, AMD XP 3200+ og andre maskiner jeg fikser fra tid til annen. Men om systemet vil oppføre seg stabilt over perioder er jo en annen sak.

Lenke til kommentar
DET hjalp ikke en dritt... kan noen gi meg gode råd? har instalert win xp på ny.. instalert ALLE drivere.. (det er ingen ting som har ? på seg i device manager... jeg flipper nesten nå ass

Du har vært på hjemmesiden til produsenten og lastet ned nyeste drivere til alt, kan hjelpe.

Lenke til kommentar

Kanskje det hjelper å flashe bios?

Edit: når du skal spille av film, så fryser alt i noen sekunder, så starter filmen?

Gjelder der uansett filmtype (avi, wmv,mov osv) og uansett avspiller?

Har også det samme problemet. Skjønner ikke hva som kan være galt. Og ingen som har klart å komme med et forunftig svar på det heller.

Endret av MallRaT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...