kjeLL// Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 jeg byttet hk fra msi kt4v til asus a7v880 .. må jeg virklig instalere win på ny for å få alt til å funke som det skal? alt fryser når jeg setter igang en film.. skal prøve å instalere dx9c på ny, lager en edit hvis det funkerer ordentlig etter dette.. ett annet problem er att aida32 ikke finner ut hvilket hk det er, den finner heller ingen av sensorene. hvis noen vet ossen man avinstalerer ett hk så si i fra da ! hittil har jeg bare opplevd det problemet ! (det med film) Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 huff det funka ikke!!! hvis noen har peil på windows og drivere .. HJELP MEG!! er så stress å instalere win på ny !! er så mye settings å sånt... huff... Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Ja, du må legge inn Windows på nytt. Om ikke vil du nok ikke få et stabilt system. Tar deg 2-3 timer, det er det verdt? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 ja det er vell det !!! da var det å huske på alt som skal sikerhetskopieres =) skulle tru den greide å bytte chipsett uten å instalere win på ny da men .. Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 ja det er vell det !!! da var det å huske på alt som skal sikerhetskopieres =)skulle tru den greide å bytte chipsett uten å instalere win på ny da men .. når du nå skal installere allt på nytt, husk å del HD i to partisjoner, en system og en lagring, så blir det mye enklere neste gang du skal reinstallere.. Lenke til kommentar
TheRekster Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 jeg byttet hk fra msi kt4v til asus a7v880 .. må jeg virklig instalere win på ny for å få alt til å funke som det skal? alt fryser når jeg setter igang en film.. skal prøve å instalere dx9c på ny, lager en edit hvis det funkerer ordentlig etter dette.. ett annet problem er att aida32 ikke finner ut hvilket hk det er, den finner heller ingen av sensorene. hvis noen vet ossen man avinstalerer ett hk så si i fra da ! hittil har jeg bare opplevd det problemet ! (det med film) Snodig at windows i det hele tatt ville loade!! Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 noe som er snodig er att win ikke fjerner drivere når den oppdager att det ikke er samme HW.. eller ivertfall skulle spurt deg om det !.. syntes jeg da.. så hadde jeg ungått mye problemer =) .. hehe Lenke til kommentar
miZtiNk Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 TheRekster: Ikke noe problem og bruke en Win-OS disk i forskjellige systemer. Har selv en disk som jeg bytter på i en PIII-600mHz, AMD XP 3200+ og andre maskiner jeg fikser fra tid til annen. Men om systemet vil oppføre seg stabilt over perioder er jo en annen sak. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 DET hjalp ikke en dritt... kan noen gi meg gode råd? har instalert win xp på ny.. instalert ALLE drivere.. (det er ingen ting som har ? på seg i device manager... jeg flipper nesten nå ass Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 DET hjalp ikke en dritt... kan noen gi meg gode råd? har instalert win xp på ny.. instalert ALLE drivere.. (det er ingen ting som har ? på seg i device manager... jeg flipper nesten nå ass Du har vært på hjemmesiden til produsenten og lastet ned nyeste drivere til alt, kan hjelpe. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Kanskje det hjelper å flashe bios? Edit: når du skal spille av film, så fryser alt i noen sekunder, så starter filmen? Gjelder der uansett filmtype (avi, wmv,mov osv) og uansett avspiller? Har også det samme problemet. Skjønner ikke hva som kan være galt. Og ingen som har klart å komme med et forunftig svar på det heller. Endret 23. mars 2005 av MallRaT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå