WebKnight Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Har et 6600GT (Leadtek) AMD64 3000+, 1024 MB, MSI K8N Neo Platinum. Alt uklokket. Hadde tidligere et ATI9800SE @ PRO og har byttet til 6600GT, har forsøkt å fjerne driverene fra ATI'en, både med å ta avinstaller fra kontrollpanel og kjørt diverse programmer for å fjerne drivere, så tror jeg har fått bort grumset. Har nå Nvidia 71.84 driveren. PROBLEMET : Har kun fått kjørt 3Dmark03 gjennom noen få ganger, men som regel henger systemet seg, bildet fryser og jeg må reboote for å komme noen vei Noen som har tips til hva dette kan være? PS - kjører med sidedøra på kabinettet åpent da jeg har vifteløs vannkjøling (Reserator), og trodde det kanskje var varmt i kabinettet, men det hjelper ingenting. Endret 29. mars 2005 av WebKnight Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Formater, installer nye chipset drivere, oppdater bios, og prøv igjen. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Formater, installer nye chipset drivere, oppdater bios, og prøv igjen. må da gå an å få til dette uten å gå så drastisk til verk, eller ? Må veie litt for og imot her formatere, reinstallere ALT, BIOS er ny, så det slipper jeg jo, eller drite i 3Dmark03. ..veie,veie - - Tror jeg driter i 3Dmark03 jeg Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Fant det ut til slutt Sjekk hva jeg har skrevet i DENNE tråden (post nr. 2 fra toppen) for å se hva som var galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå