ArveTelefsen Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Som ett lite motskudd ifra 1Gbit-nettverket under TG, så lurte jeg på om noen var intressert i ett 10mbits-nettverk? Det hadde vært litt gøy å fått til, for sånne som ikke er så opptatt av høye hastigheter, og som har lyst på den litt "oldschool"-feelingen. Om noen er intressert tar jeg med en slik en: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=116795&cks=SER Her har vi 4 plasser, coax-porten bruker jeg selv, da jeg ikke har nettverkskort med TP-utgang. Hvordan er interessen? Lenke til kommentar
ArveTelefsen Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Nå har jeg også fått laget en banner(hadde ikke noe annet å gjøre). http://arvetelefesen.istheshit.net/ Ps: Ingen som vil være med på min ferd tilbake til fortiden? Endret 22. mars 2005 av ArveTelefsen Lenke til kommentar
atticus Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Bedre enn 1Gbit-rekka sin hvertfall Lenke til kommentar
MagE Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 jeg er med har 3 nettverkskort, et på 10, et på 100 og et op 1000. er jeg heldig blir alle brukt Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg vil nok ha 100Mbit til leechinga mi gitt:) Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Dere vet at dere er syke? 10mbit? haha, det var dagens! Under alt oppstyret rundt gbit rekka osv og istede for å oppgradere så degradere dere? dette er sært! lykke til btw! Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Kan 'a hente frem en laptop og plassere på 10Mbit, men jeg liker meg best her med gigabit rett fra maskinparken min og inn i core, jeg Ikke det at jeg kommer til å bruke det noe særlig da Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Litt av en diskusjon med tanke på at TG har kjørt 10mbit på bordswitchene i mange år. Til og med i fjor ville de ha folk til å sette nettverksinnstillingene sine til 10mbit hdx. I år blir det vel kanskje noe bedre med gbit uplinker, men tiden vil jo vise, har en kamerat som er der oppe, og han er ikke på nett enda. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 jeg må trekke meg fra 10bit rekka, som det aldri ble noe av. tok med en bærbar. og den har bre et på 100bit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå