capy Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Har endelig fått E-1 i hus. Tatt en del bilder både ute og inne, men etter en stund er det noe som begynner å plage hånden min. Grepet nede bak på venstre side er nesten ikke avrundet i det hele tatt. Løsningen kan bli et batterigrep/vertikalgrep, men fikk bakoversveis da jeg skjekket hva det ville koste: batterigrep = 1870 (greit nok sammenlignet med andre merker) batteri = 1528 (kunne de ikke klart seg med 2 vanlige BLM1 batterier (1 medfulgte kameraet) lader = 2404 (nesten 2500,- for en lader?? standard lader fulgte med kameraet) XD.no har lagt ut en pakke med grep, lader og batteri for den nette sum av 5701,- , noe jeg synes blir "litt" i meste laget. finnes det andre grep til dette kameraet? piratgrep? butikker som har denne pakken billigere? takker på forhånd for svar:) Endret 22. mars 2005 av capy Lenke til kommentar
Djengis Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Først må jeg si: Gratulerer med et fantastisk kamera! Selv har jeg ikke hatt de problemene du beskriver, men skal du først ha batteriegrep er det mye å spare dersom du har mulighet til å kjøpe det i (eller fra) USA. F.eks koster pakke med grep, lader og batteri 450 USD på http://www.bhphotovideo.com Det tilsvarer vel ca 2800 kr med dagens kurs (dvs ca halv pris av pakken på xd.no) Så kjenner du noen som skal til New York med det første vet du hva du kan be de kjøpe med... (Selv skal jeg over om 3 uker og har en lang handleliste klar... :-) Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 5701,- Det var da veldig dyrt i forhold til hva man får Lenke til kommentar
capy Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 5701,- Det var da veldig dyrt i forhold til hva man får vet du om noen billigere webshops?? (lov å komme med tips om andre shops også?) gjerne link eller pm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå