capy Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Har endelig fått E-1 i hus. Tatt en del bilder både ute og inne, men etter en stund er det noe som begynner å plage hånden min. Grepet nede bak på venstre side er nesten ikke avrundet i det hele tatt. Løsningen kan bli et batterigrep/vertikalgrep, men fikk bakoversveis da jeg skjekket hva det ville koste: batterigrep = 1870 (greit nok sammenlignet med andre merker) batteri = 1528 (kunne de ikke klart seg med 2 vanlige BLM1 batterier (1 medfulgte kameraet) lader = 2404 (nesten 2500,- for en lader?? standard lader fulgte med kameraet) XD.no har lagt ut en pakke med grep, lader og batteri for den nette sum av 5701,- , noe jeg syndes blir "litt" i meste laget. finnes det andre grep til dette kameraet? piratgrep? butikker som har denne pakken billigere? takker på forhånd for svar:) edit: sorry feillpost. forsøker igjen.. Endret 22. mars 2005 av capy Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Dobbeltpoststenging. Vidare diskusjon kan taes her: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry3882708 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg