Watpoae Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Heisann Faren min har en Fujitsu Siemens, kjøpt via Telenor. På fremsiden av coveret er det i tillegg til DVD/CD-brenner en liten sak der man kan putte inn MS, SD/MMC, CF/Microdrive og SM kort. Men når jeg putter inn minnekortet fra digital kameraet hans skjer det ingenting...? Det fungerte sist han gjorde det, men det er jo ikke godt å si hva han har foretatt seg siden den gang...datakunnskapene er så som så Noen som vet hva som kan være feil? PS. Det fungerer når man kobler selve kameraet til med USB kabel. Lenke til kommentar
TheRekster Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Heisann Faren min har en Fujitsu Siemens, kjøpt via Telenor. På fremsiden av coveret er det i tillegg til DVD/CD-brenner en liten sak der man kan putte inn MS, SD/MMC, CF/Microdrive og SM kort. Men når jeg putter inn minnekortet fra digital kameraet hans skjer det ingenting...? Det fungerte sist han gjorde det, men det er jo ikke godt å si hva han har foretatt seg siden den gang...datakunnskapene er så som så Noen som vet hva som kan være feil? PS. Det fungerer når man kobler selve kameraet til med USB kabel. Installer programvaren som fulgte med kamera på nytt kansje.. Lenke til kommentar
Watpoae Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Tror ikke kortleseren har noe med kameraet å gjøre, for den satt på PC'en før kameraet ble kjøpt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå