Gå til innhold

I/U feil på mp3-spiller

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat nå som jeg også hadde tenkt å sprørre om det samme fant jeg denne tråden.

Har akkurat det samme problemet som deg. Kommer ikke inn på min Napa pa28 flash baserte mp3 spiller på min datamaskin. (har windows XP) men jeg kommer inn på begge de to andre maskinene i huset som også har XP. Får opp en feilmeding som sier:

"L:\ ikke tilgjengelig. Forespørselen ble ikke utført fordi en I/U-feil oppstod"

Har blitt ganske frustert over dette da jeg kommer inn på disken de første 5 sek etter at jeg har koblet den inn men så bare klikker xp i vinkel før jeg får gjort noe i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Jeg har en Maxtor Ekstern 250GB USB2/FW, og den funket for noen timer siden.. så restartet jeg og nå er den blitt "Lokal disk" F:, den var F: men hadde et annet navn, jeg kan heller ikke bruke for eks. Partition Magick kun hvis jeg kobler fra disken!!! det er mye viktig data på den!! :cry:

får mld. "F:\ ikke tilgjengelig. Forespørselen ble ikke utført fordi en I/U-feil oppstod"

Lenke til kommentar

Hm har funnet ut at det må være noe med spilleren alikevel jeg iallefall. Prøvde nå med en ny flash key fra apacer og den funket helt fint. Lurer på om det kan ha noe med usb 2.0 kontra 1.1 å gjøre?

Tips til andre: I/U er på engelsk I/O (til dere som vil søke info på internett.)

Lenke til kommentar
Hm har funnet ut at det må være noe med spilleren alikevel jeg iallefall. Prøvde nå med en ny flash key fra apacer og den funket helt fint. Lurer på om det kan ha noe med usb 2.0 kontra 1.1 å gjøre?

Tips til andre: I/U er på engelsk I/O (til dere som vil søke info på internett.)

I/U betyr jo in/ut, så det er jo nesten en selvfølge at det blir I/O. Den gammle spilleren min hadde usb1, og den fikk også den feilen... Tror nok ikke det har noe med usb2 og gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...