XmasB Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Noen som vet hvordan jeg kan få tatt ut filmsnutter fra DVD filmer? Hadde ønsker om å ta fra både kjøpte og hjemmelagede filmer. Hvilke program er bra? Kunne tenkt meg et program som gjorde alt. Helst uten å måtte rippe en hel film, men bare den biten jeg vil ha. Alle tips mottas med takk. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Du kan bruke DVD Shrink til dette. Du legger inn filmen og så trykke du på reauthor og deretter så velger du START and END of movie. Da setter du bare starten der du vil snutten skal starte og slutten der det skal slutte. Noe sånt du tenkte på ? Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Er besvart tidligere: http://forum.akam.no/index.php?showtopic=227578&hl= Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Se der ja. Takker. Tester fairuse i den andre tråden. Lenke til kommentar
RogerA Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hei. Du kan kopiere vob filene til harddisken. Rename den/de til mpg. Mpg'en kan du så importere inn i det programmet du redigerer med. Nå er det bare å klippe og lime.... Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Hmmm. Fikk dette til for en stund siden med DVD-shrink. Hvor jeg kopierte ut det jeg ville med shrink, og endret filnavn til *.mpg. Men nå får jeg ikke spilt av filene jeg lager... Husker jeg feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå