golfern Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Har akkurat montert sammen en pc med ABIT BW7 hovedkort og en P4 1,6 Ghz prosessor. Når jeg starter opp er det viftene som går igang og ikke noe mer som skjer,skjermen er svart og ingen aktivitet på harddisken.Hvor kan feilen ligge, er det prosessor eller HK som det er noe feil med? Har prøvd å plugge fra det meste og det er likedan. HELP!! Lenke til kommentar
eught Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 sjekk at rammen er trykket skikkelig nedi (spesielt hvis det er DDR) Lenke til kommentar
eiga Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Maskinen kommer ikke en gang til å starte POST? Da kan det vel bare være 2 feilkilder: HK og PSU. Det er vel bare å få testet begge....(Start med PSU) Lenke til kommentar
golfern Skrevet 30. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2002 Problemet er løst! Det viste seg at dette hovedkortet har to strømtilførseler, noe jeg fant ut etter å ha studert monteringsanvisningen nøye (det er vel noe man bør gjøre først men..)Dette var iallefall nytt for meg. Går som en drøm nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå