j0n87 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 hei idag så skulle jeg rydde pulten der pcn står, så jeg slo av pcn og koblet alt fra hverandre og satte det bort. så støvsugde jeg litt inni kabinettet, litt støv der. så satte jeg tilbake pcn, og koblet alt sammen igjen og startet pcn, men etter at xp boot screen har gått i ca. 30 sek, så stopper alt. bildet bare blir stående helt stille. noen som vet hva som er feil? jeg får startet i sikkerhetsmodus, og jeg har prøvd å fjerne skjermdriver, men funka ikke. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Selv om du drar ut strømkabelen er det fremdeles strøm i maskinen. Du kan ha kommet borti noe mystisk rart noe slik at den har kortsluttet. Noen ganger støtter ikke BIOS WinXP sin sp1 eller 2. Prøv og oppdatere bios. Last den ned fra en annen maskin og flash din egen. Lenke til kommentar
j0n87 Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 hvis det ikke skulle funke, funker det å formatere pcn da? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hvis bios ikke støtter sp1/2 er det jo bare og lavær og installere disse. Det fungerer ikke selv om du formaterer . Lenke til kommentar
j0n87 Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 jeg har brukt denna pcn i 2 år uten dette problemet, og har hatt sp2 installert i over 3 mnd. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 TIPS: Når du har dratt ut strøm kabel, trykk på power-swith for og bruke opp resterende strøm i PSU . Jeg vet ikke hva som er feil med maskinen din da nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå