Marcelo Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Jeg lurer på om noen av dere kan se om jeg har noen prosseser her så øddeleger pc`en min, sånn som virus, spyware, osv osv. Synes bare at pc`en min har fungert så rart i det siste. Hvis dere kan ta en titt i det bilde så jeg la ut og skrive noe om det, så hadde det vert helt topp. Takker for alle svar på forhånd MVH: Marcelo Endret 22. mars 2005 av Marcelo Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hvilket bilde? Om jeg tør spørre... Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) opps hadde glemt å legge det til, hehe. Nå ligger det iallefall der Endret 22. mars 2005 av Marcelo Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hei! Hvilket operativsystem bruker du? Det står Windows, men bruker du machintosch skin? Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Jeg bruker Windows Xp Pro. Jeg bruker Style Xp til themes og sånt og ja jeg bruker macintosh skin Endret 23. mars 2005 av Marcelo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå