Carnifex Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 5 netter med bra sengegymnastikk på rad? Kanskje første uka man er forelska... Nei da er det fem ganger på en natt. Jeg skal være ærlig å innrømme at jeg syns det er litt trist at jeg aldri har gått på TG. Det er nok litt sent for meg nå men det hadde nok vært gøy. Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 5 netter med bra sengegymnastikk på rad? Kanskje første uka man er forelska... Nei da er det fem ganger på en natt. Oh yesss! Minst 5 ganger : Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 5 netter med bra sengegymnastikk på rad? Kanskje første uka man er forelska... Nei da er det fem ganger på en natt. Oh yesss! Minst 5 ganger : Høre fjortisser skryte er bestandig gøy.... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Kanskje vi får sjå litt frå TG på tven. Det var ein "reportasje" frå TG ifjor. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Sjekk dette. http://www.dagbladet.no/dinside/2005/03/23/427059.html mhm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå