Gå til innhold

TG05: I morgen bryter det løs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hardware.no Ta med mobil og laptop med gprs... sånn at dere får lasta opp nyheitene fra TG.

 

 

[20:07] <@Watch|TG> CornelSHS: det er ikke alt i det intervjuet som stemmer.

[20:08] <CornelSHS> Watch|TG som f.eks kva da?

[20:09] <@Watch|TG> CornelSHS: det er detaljer jeg ikke vil gå inn på

 

 

Ok, ikkje gled dere for tidlig.

Å påstå at noe ikke er sant uten å kunne bygge opp rundt det er det samme som å si at amd er best uten å kunne si hvorfor.

Lenke til kommentar
Gjelder røyk som frisk luft? :whistle:

 

Har penger til ivertfall 1 250gb disk ;)

 

Og til Dre@m_Lord: jeg er 17 år

Nei, det er ikke så friskt og puste gjennom glødene aske..

Nei det var det jeg tenkte meg :(

 

Men da skrur jeg av pcen og pakker den sammen i boksen sin så den e klar til å bæres ut i bilen i morgen tidlig klokken 6! Snakkes på TG folkens! :D

Lenke til kommentar
Hmm... Kjenner meg gammel nå, dette er tredje året jeg ikke er på TG, etter å ha vært der i fem år.

Syntes egentlig det er like greit å tilbringe påska foran TVen i stedet enn skjermen :)

eller kansje fjellet hadde vært noe? gudene vet hvor mange timer en gjennomsnitts hardware.no leser tilbringer framfor pcen...

Lenke til kommentar

Lurer på hvordan jeg utvikler meg når jeg blir eldre :p

Dere sier dere er for gamle for tg, hvorfor? vokser man av seg slikt?

Er bare 17, så det er ganske lett for meg og si ting som "jeg skal aldri slutte og reise på lan!!1!1!" :p

Lurer på når jeg slutter med lan og slikt, det blir trist ^^

Lenke til kommentar
Lurer på hvordan jeg utvikler meg når jeg blir eldre :p

Dere sier dere er for gamle for tg, hvorfor? vokser man av seg slikt?

Er bare 17, så det er ganske lett for meg og si ting som "jeg skal aldri slutte og reise på lan!!1!1!" :p

Lurer på når jeg slutter med lan og slikt, det blir trist ^^

når du får feks tilbudet om 5 sinnsykt bra netter i senga md dama di, eller TG... hehe, da forfaller TG-fantasier fort :p

Endret av dj_j0tul
Lenke til kommentar

Juhu... da er jeg ikke for gammel for TG allikevel da, selv om jeg runder 29 i år...

 

Ingen gode tilbud om noen netter med dame whatsoever i påsken, så jeg kunne faktisk dratt på TG da (c;

 

Men det får bli med tanken.. tror jeg holder meg hjemme og slapper av litt...

Lenke til kommentar

Første gang på 6 år jeg avstår fra The Gathering, og jeg kjenner at det napper i reisefoten allerede. Påska er TG, det er tradisjon.

 

Blir aldri for gammel til å ha det gøy. Er 20 selv, har ikke tenkt å la forrige år bli siste TG - det er alltid hva du gjør det til. Gå på foredragene, ta med skikkelig mat og lei hotellrom til å sove i... da er det rett og slett en ferietur :)

 

Angående dama... hun ser man jo resten av året. Og visst det blir noe sånt "krav" om at "du skal være hjemme og ta livet med ro" så kan du egentlig bare ta løpefart og hoppe og drite i hele ruklet av et kvinnfolk. Mener nå jeg.

 

Ski og utendørs-ting tar man den første delen av påska, Fredag til Tirsdag. Rekker å gå mange mil på den tida.

 

Altså: problem løst. Gå og ha det gøy.

Lenke til kommentar
Lurer på hvordan jeg utvikler meg når jeg blir eldre :p

Dere sier dere er for gamle for tg, hvorfor? vokser man av seg slikt?

Er bare 17, så det er ganske lett for meg og si ting som "jeg skal aldri slutte og reise på lan!!1!1!" :p

Lurer på når jeg slutter med lan og slikt, det blir trist ^^

når du får feks tilbudet om 5 sinnsykt bra netter i senga md dama di, eller TG... hehe, da forfaller TG-fantasier fort :p

5 netter med bra sengegymnastikk på rad? Kanskje første uka man er forelska... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...