MrLeftfield Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) jeg lover virkelig å kose med fredrikb og snowdog (om de er med, that is) Endret 22. mars 2005 av MrLeftfield Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 usj. nå blir byen nok engang håpløs å være i =) macca og alle kebabsjappene er fulle hele tida.. hør på meg: TA MED DERE EGEN MAT! (er fra hamar, skal ikke på tg) Lenke til kommentar
tbend Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Det er jo sinnsyk reklame for byen og dere er jo blitt vant til det nå :!: Må dere bare kose dere / kanskje sette opp ftper for oss som ikke kommer dit Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Gjelder røyk som frisk luft? Har penger til ivertfall 1 250gb disk Og til Dre@m_Lord: jeg er 17 år Nei, det er ikke så friskt og puste gjennom glødene aske.. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hmm... Kjenner meg gammel nå, dette er tredje året jeg ikke er på TG, etter å ha vært der i fem år. Syntes egentlig det er like greit å tilbringe påska foran TVen i stedet enn skjermen Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hardware.no Ta med mobil og laptop med gprs... sånn at dere får lasta opp nyheitene fra TG. [20:07] <@Watch|TG> CornelSHS: det er ikke alt i det intervjuet som stemmer. [20:08] <CornelSHS> Watch|TG som f.eks kva da? [20:09] <@Watch|TG> CornelSHS: det er detaljer jeg ikke vil gå inn på Ok, ikkje gled dere for tidlig. Å påstå at noe ikke er sant uten å kunne bygge opp rundt det er det samme som å si at amd er best uten å kunne si hvorfor. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Gjelder røyk som frisk luft? Har penger til ivertfall 1 250gb disk Og til Dre@m_Lord: jeg er 17 år Nei, det er ikke så friskt og puste gjennom glødene aske.. Nei det var det jeg tenkte meg Men da skrur jeg av pcen og pakker den sammen i boksen sin så den e klar til å bæres ut i bilen i morgen tidlig klokken 6! Snakkes på TG folkens! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hvor mange biletter er solgte i år? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hvor mange biletter er solgte i år? 5400 tror jeg. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hmm... Kjenner meg gammel nå, dette er tredje året jeg ikke er på TG, etter å ha vært der i fem år.Syntes egentlig det er like greit å tilbringe påska foran TVen i stedet enn skjermen eller kansje fjellet hadde vært noe? gudene vet hvor mange timer en gjennomsnitts hardware.no leser tilbringer framfor pcen... Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Kunne ikke på TG i år Men skal til neste år, viss jeg får tak i billetter Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Lurer på hvordan jeg utvikler meg når jeg blir eldre Dere sier dere er for gamle for tg, hvorfor? vokser man av seg slikt? Er bare 17, så det er ganske lett for meg og si ting som "jeg skal aldri slutte og reise på lan!!1!1!" Lurer på når jeg slutter med lan og slikt, det blir trist ^^ Lenke til kommentar
dj_j0tul Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Lurer på hvordan jeg utvikler meg når jeg blir eldre Dere sier dere er for gamle for tg, hvorfor? vokser man av seg slikt? Er bare 17, så det er ganske lett for meg og si ting som "jeg skal aldri slutte og reise på lan!!1!1!" Lurer på når jeg slutter med lan og slikt, det blir trist ^^ når du får feks tilbudet om 5 sinnsykt bra netter i senga md dama di, eller TG... hehe, da forfaller TG-fantasier fort Endret 22. mars 2005 av dj_j0tul Lenke til kommentar
Sozinho Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Juhu... da er jeg ikke for gammel for TG allikevel da, selv om jeg runder 29 i år... Ingen gode tilbud om noen netter med dame whatsoever i påsken, så jeg kunne faktisk dratt på TG da (c; Men det får bli med tanken.. tror jeg holder meg hjemme og slapper av litt... Lenke til kommentar
Atypic Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Første gang på 6 år jeg avstår fra The Gathering, og jeg kjenner at det napper i reisefoten allerede. Påska er TG, det er tradisjon. Blir aldri for gammel til å ha det gøy. Er 20 selv, har ikke tenkt å la forrige år bli siste TG - det er alltid hva du gjør det til. Gå på foredragene, ta med skikkelig mat og lei hotellrom til å sove i... da er det rett og slett en ferietur Angående dama... hun ser man jo resten av året. Og visst det blir noe sånt "krav" om at "du skal være hjemme og ta livet med ro" så kan du egentlig bare ta løpefart og hoppe og drite i hele ruklet av et kvinnfolk. Mener nå jeg. Ski og utendørs-ting tar man den første delen av påska, Fredag til Tirsdag. Rekker å gå mange mil på den tida. Altså: problem løst. Gå og ha det gøy. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 skal ikke på TG, men på Arctic-lan i Harstad og det starter samtidig og varer like lenge som tg Lenke til kommentar
hertugen Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg skal ikke på TG, men Dere må ha god tur. Det skulle sett ut med en gråtass som meg der. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Bor i Hammerfest, et stykke unna kanskje ? men kanskje jeg dukker opp til neste år Lenke til kommentar
Stream Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Hvordan blir luften inne i hallen?? hmm, lurer jeg også på. er det varmt/kaldt? Ta i hvert fall med ekstra genser og kanskje raggsokker - det kan bli kaldt på natta. På dagen varmer sola opp hallen (hvis det er sol). Lenke til kommentar
captzalo Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Lurer på hvordan jeg utvikler meg når jeg blir eldre Dere sier dere er for gamle for tg, hvorfor? vokser man av seg slikt? Er bare 17, så det er ganske lett for meg og si ting som "jeg skal aldri slutte og reise på lan!!1!1!" Lurer på når jeg slutter med lan og slikt, det blir trist ^^ når du får feks tilbudet om 5 sinnsykt bra netter i senga md dama di, eller TG... hehe, da forfaller TG-fantasier fort 5 netter med bra sengegymnastikk på rad? Kanskje første uka man er forelska... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå