Gå til innhold

TG05: I morgen bryter det løs


Anbefalte innlegg

TIPS til folket: For all del ikke kjøp pomm'fri i "gatekjøkkenet" der, kjøpte det der og dem var frosne, så jeg ble syk i 3/5 dager.

 

Eneste positive med den episoden var at jeg brukte 40 kr i verdi av mat på mitt opphold der :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet om de har et eget område med vannkokere, toastjern og microer i år og? Greit å vite for matplanleggingen.

Jeg regner med det ja. Ellers vil de oppfordre til vannkokere og vaffeljern i radene :p

 

Runder snart 27, så jeg begynner å bli for gammel for dette her,

men er da med for demoscenen sin skyld.

Lenke til kommentar
Kaldt i en hall med 5k++ personer og enda flere pcer? Nei, tviler på at det blir no problem.

 

Denne dagen har bare gått utrolig treigt, gleder meg så vanvittig til i morra :yes:

 

 

Mitt tips til TG:

- Ta med svettebånd, gaffateip etc. for å ha mellom armen og bordkanten. Det blir ganske sårt etter 5 dager.

 

Til Dre@m_Lord: 16 her.

 

fantaCx

Tro meg, er ikke noe problem å få det kaldt der. Vikingskipet brukes trossalt til innendørs skøytebane. Alle gangene jeg har vært på TG har det vært kjølig, veldig kjølig til tider, men det begynner å bli noen år siden.

Lenke til kommentar
Hungry?

Our sponsors have provided us with several water boilers and microwave ovens. You can find them by the Info-desk. They can be used to heat food or snacks - Enjoy!

 

Tatt fra forsiden til Gathering

 

Synd jeg har blitt for gammel til TG. Er over 12 år siden første gang jeg var på "dataparty" og enda flere år siden første nerde-sammenkomnst. Kan ikke kalle det LAN siden det ikke var noe nettverk den gangen (c;

Lenke til kommentar

Hardware.no Ta med mobil og laptop med gprs... sånn at dere får lasta opp nyheitene fra TG.

 

 

[20:07] <@Watch|TG> CornelSHS: det er ikke alt i det intervjuet som stemmer.

[20:08] <CornelSHS> Watch|TG som f.eks kva da?

[20:09] <@Watch|TG> CornelSHS: det er detaljer jeg ikke vil gå inn på

 

 

Ok, ikkje gled dere for tidlig.

Endret av Cornel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...