DesertGlow Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 TG05: I morgen bryter det løs I morgen starter årets store nerdefest i Vikingskipet på Hamar. Hardware.no vil være tilstede og rapportere om hendelsene. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Gleder meg som en unge på julaften nå, blir digg dette Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Å jeg gleder meg Jeg starter turen nedover i morgen tidlig klokken 6 så jeg rekner med jeg er der klokken 12 sann ca. Blir faktisk kjørt med bil av moren til en kompis av meg. Jeg synst du skulle skrevet litt om hw-rekken da som de fleste fra HW-forumet som skal (håper jeg) har plassert seg på. Lykke til til alle som skal dit Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg synst du skulle skrevet litt om hw-rekken da som de fleste fra HW-forumet som skal (håper jeg) har plassert seg på. Skal nok få nevnt HW.no-rekka i artiklene fra TG Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Argh...synd jeg måtte jobbe, måtte sette opp et bad for mor... Jeg som hadde biletter og alt... Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 aah.. skal ikke dit iår blir deilig Menne, dama sa hu syntes det var dumt, ble liksom ikke så mye påskestevning da.. og jeg er da enig.. Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 8 gigabit backbone ja GLEDER MEG SYKT Hvis noen av dere hører mye av THE MUPPETS - manha manha så er det iværtfall ikke meg Lenke til kommentar
huf Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Håper alle sammen får det kjekt, og at de slipper problemer med nettverk og strøm. Ser dere kanskje på TG06. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 YES! Extreme Networks trekkes inn igjen ser det ut som ja Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Tror jeg er "litt" for gammel til dette Men gudd løkk til alle og ha det morsomt. Endret 22. mars 2005 av Carnifex Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg synst du skulle skrevet litt om hw-rekken da som de fleste fra HW-forumet som skal (håper jeg) har plassert seg på. Skal nok få nevnt HW.no-rekka i artiklene fra TG Det var da bra! Synst hw.no har utelatt å fortelle om HW-rekka i artiklene sine jeg, men om du sier det kommer så tror jeg på det ps: synst også de ingorerte TG i pollen da de ikke la til "På TG" som et alternativ ;D Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Argh...synd jeg måtte jobbe, måtte sette opp et bad for mor...Jeg som hadde biletter og alt... Kan jeg få billetten din? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hvor gamle er dere som drar på TG da? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Ok, Lykke til da Geeks Måtte den sterkeste geeken vinne Mitt tips til TG: 1) Pass på sakene dine. Det finnes en del tyver der 2) Ha ekstra lagringsplass med deg i form av HD eller i værste fall DVD / CD 3) Ikke bare drikk Cola. Det er ikke bra. Drikk mye vann! Druesukker er greit, men ikke i store mengder 4) Ta pauser fra datan og sjekk ulike aktiviteter der inne 5) Det er ikke feigt å ta seg en tur ut for litt frisk luft. En våken hjerne i en våken kropp yter mye bedre enn en søvnig hjerne og slapp kropp Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hvordan blir luften inne i hallen?? Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hvordan blir luften inne i hallen?? hmm, lurer jeg også på. er det varmt/kaldt? skal ha med meg termodress slik at jeg garrantert ikke fryser hater og sitte på lan å fryse, man fryser så mye lettere når man er trøtt. Gleder meg som en unge skal ta helt av dette her! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Ok, Lykke til da Geeks Måtte den sterkeste geeken vinne Mitt tips til TG: 1) Pass på sakene dine. Det finnes en del tyver der 2) Ha ekstra lagringsplass med deg i form av HD eller i værste fall DVD / CD 3) Ikke bare drikk Cola. Det er ikke bra. Drikk mye vann! Druesukker er greit, men ikke i store mengder 4) Ta pauser fra datan og sjekk ulike aktiviteter der inne 5) Det er ikke feigt å ta seg en tur ut for litt frisk luft. En våken hjerne i en våken kropp yter mye bedre enn en søvnig hjerne og slapp kropp Gjelder røyk som frisk luft? Har penger til ivertfall 1 250gb disk Og til Dre@m_Lord: jeg er 17 år Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 hmm, lurer jeg også på. er det varmt/kaldt? Pleier å være varmt. Går rundt i t-skjorte for det meste. Mulig det er litt kaldere siden det er kaldt ute nå. Gleder meg jeg og Lenke til kommentar
JimE Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Kaldt i en hall med 5k++ personer og enda flere pcer? Nei, tviler på at det blir no problem. Denne dagen har bare gått utrolig treigt, gleder meg så vanvittig til i morra Mitt tips til TG: - Ta med svettebånd, gaffateip etc. for å ha mellom armen og bordkanten. Det blir ganske sårt etter 5 dager. Til Dre@m_Lord: 16 her. fantaCx Endret 22. mars 2005 av FantaCx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå