Compac Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Har sett litt på "SiteStudio" som er et online program for å lage nettsider på 1-2-3 Skulle gjerne hatt et som man kan laste ned og bruke offline. Kan noen annbefale et program som lager enkle og greie nettsider (uptodate) uten for mye dill dall å sette seg inn i. Flott om man har muligheten til å laste ned mange forskjellige templates slik at man har litt å velge mellom. Setter stor pris på tips! Ps: ikke si Front Page eller lær deg CSS.. Compac Endret 22. mars 2005 av Compac Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Den som sier FrontPage skulle uansett hatt seg en kule. Lær deg HTML og CSS. Lenke til kommentar
Compac Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Den som sier FrontPage skulle uansett hatt seg en kule. Lær deg HTML og CSS. Har faktsik lært meg en hel del i HTML og CSS, men vil gjerne ha muligheten til å lappe sammen en side på "no time". Greit når man f.eks kan laste opp en enkel side mens man lager en mer avansert selv (som tar tid). Dessuten er det gøy med ting som er enkelt! (Sikkert mange som er enig/uenig i det...) compac Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Programmer som lager nettsider på 1-2-3 lager dårlige nettsider som bare fører med seg problemer.. Men om du igjen skullle like nettsider som fører med seg problemer så Lenke til kommentar
resol Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 http://www.macromedia.com/software/dreamweaver/ Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Om du kan HTML og css, så kan du smekke sammen en side på 5-10 minutter. Dreamweaver er dyr, bruk heller en teksteditor. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Kan noen annbefale et program som lager enkle og greie nettsider (uptodate) uten for mye dill dall å sette seg inn i.Flott om man har muligheten til å laste ned mange forskjellige templates slik at man har litt å velge mellom. (...) Ps: ikke si Front Page eller lær deg CSS.. Hva med å svare på det trådstarter spør om? Lenke til kommentar
resol Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Enig Lokaltog, om alle svar på forumet her skal være "lær deg html og css" så er det ikke vits å ha noe forum, bare en tekst folk møter hvor det står at dem skal lære seg html og css, det blir for teit. Personen sier han ikke ønsker å skrive koden selv, da burde man ha såpass respekt at man enten lar være å svare eller gir navn / link til det han spør etter. Lenke til kommentar
Compac Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Hva med å svare på det trådstarter spør om? Takker for støtten! Men har sett gang på gang at folk spørr om lignende emner og blir hele veien hennvist til HTML og CSS. Som sakt så vil jeg ikke benytte meg css og html (for øyeblikket), å lurer derfor på om det ikke er noen som kan se at "det enkle ofte kan være det enkleste". Veldig dårlig sammenligning, men det er mange fler som lager grandiosa pizza enn det er folk som lager pizza fra grunnen av! Ps: er det noen flere som vil annbefale CSS? La vær å svare... Compac Lenke til kommentar
YuckyClown Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hva med å svare på det trådstarter spør om? Helt enig!!! Ontopic: Frontpage eller Dreamweaver funker helt greit hvis man bare skal lage en side på "1-2-3" Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Men Dreamweaver er nok et veldig dyrt program om du kun skal lage en side på 1-2-3? Finn et enkelt et du. Jeg brukte Word som webside program for mindre enn et år siden Det funket "greit". Endret 22. mars 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 kan ikke si at jeg på noen måte kan ambefale værken frontpage eller word, begge lager kode som gjør at du ikke har sjans å vedlike holde det. Må nok ut med litt penger om dette skal gå bra, må si at jeg er rimelig imponert over det dreamweaver klarer å spytte ut. Du kan eventuelt engasjere noen billige webdesignere, studenter for eksempel Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Har ikke testet denne selv men den er i hvertfall gratis. http://www.virtualmechanics.com/products/dwarf/ Lenke til kommentar
Databrukeren Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Dreamweaver mener jeg er det desidert beste programmet å lage websider i. Det har både kode og designe del. Noe som gjør det veldig genialt. Endret 23. mars 2005 av Databrukeren Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Jo, men når trådstarter vil ha et program som han kan lage sider på 1-2-3, så trenger han vel ikke et program for mange tusen? Om han er steinrik skal jeg forstå det. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 skal du lage mange forskjellige sider, med forskjellige temaer, eller er det en side du skal ha fått gjort nå? litt ironisk at vi hjelper en stakkar å forpeste web'n no offence Lenke til kommentar
Lou Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 NetObjects funker fint. Det var ikke vanskelig Lenke til kommentar
Compac Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 skal du lage mange forskjellige sider, med forskjellige temaer, eller er det en side du skal ha fått gjort nå? litt ironisk at vi hjelper en stakkar å forpeste web'n no offence Ja jeg skal lage noen forskjellige sider uten å bruke for mye tid på dem. Men vil gjerne at de skal se noenlunde ut. Takker for de linkene jeg ar fårtt, holder på å mekke litt akuratt nå! Compac Lenke til kommentar
uranus Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 En webside skal ALDRI lages på 1-2-3. Måtte bare kommentere det. Dreamweaver MX 2004 er bra syns jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå