hanskongen Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg vurderer å kjøpe et Panasonic NV-GS200 til ca 6000,- og lurer på om dette er et kamera man kan bli fornøyd med eller om det er andre kameraer man heller burde velge. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Hvis du virkelig bare skal betale 6000,- , så løp og kjøp, det er et supert kamera, det er jo bare halv pris av nytt. Ellers vil jeg anbefale at du søker på nett for tester, det får toppkarakter de fleste steder. Jeg er ihvertfall meeeget godt fornøyd med mitt så langt iallfall. Lenke til kommentar
hanskongen Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Men nå har jeg blitt i tvil igjen.... Jeg kan også få GS250 til 7500, hvilket burde jeg velge? Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Er det snakk om kjøp i utlandet? Dette var jo ekstremt billig. GS250 har bedre stabilisering enn 200 da den har optical stabliserig og 200 kun vanlig elektronisk, men for meg så virker det mer enn bra nok de få gangene jeg bruker det, 250 har også bedre stillbildekvalitet og muligheter hvis det er viktig for deg, så hva du prioriterer er jo opp til deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå