Marcelo Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hei! Om noen av dere vett om noen programer sånn som Norton Diskdoctor og Norton Windoctor, jeg brukte de til å holde windows i topp stand og rette opp feil når jeg hadde Norton Systemworks 2005( for noen dager siden) men blei lei av at alle de ressursene ble slukt, så nå bruker jeg ikke det lenger. Men vett dere om noen sånne programer? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg bruker TuneUp Utilities til å holde orden på min maskin, og så langt har det fungert veldig bra (programmet koster litt penger, men krever ikke så mye ressurser). Ellers så virker CCleaner ganske bra, i alle fall ifølge programmer.no's minitest. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Microsoft AntiSpyware har også innebygd greier at du kan rydde opp i windows. De har mange alternativer, så det programmet synes jeg er greit Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Ace Utilities Har brukt det selv og det fungerer meget bra Koster 29.95$, man kan testes i 30 dager gratis. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 om disse programmene retter opp feil sånn som norton windoctor? Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 om disse programmene retter opp feil sånn som norton windoctor? Hvilke feil er det du tenker på ? ACE Utilities fjerner for det meste bare filer og registernøkler man ikke har behov for, samt det inneholder en del annet nyttig. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Lastet ned Microsoft anitspyware men finner ikke noe så rydder opp i systemet der, og de andre programene dere snakker om, hvor kan jeg få tak i de? Lenke til kommentar
wil Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Marcelo: det er jo linker til sidene som programmene ble funnet på da. bare å trykk på linkene så regner jeg med at du finner utav det om jeg skal rydde på pc`ene mine så gjør jeg det vnaligvis manuelt, eller bare tar en diskoppryddning eller i verstefall en defrag. lykke til. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Marcelo: det er jo linker til sidene som programmene ble funnet på da. bare å trykk på linkene så regner jeg med at du finner utav det om jeg skal rydde på pc`ene mine så gjør jeg det vnaligvis manuelt, eller bare tar en diskoppryddning eller i verstefall en defrag. lykke til. Defragmentering? Det bør man jo gjøre regelmessig. Defragmentering stokker jo bare dataene bedre så windows går lettere. Er du sikker på at du ikke mente formatering? Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 format C hehe får rensket godt opp da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå