schnellfahrer Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hadde tenkt å oppgradere min P4 1.7GHz med noe nytt og tenkte jeg likegjerne kunne bytte CPU og MB for å få nytte av raskere minneteknologi også. Jeg er avhengig av en maskin som er så stille som overhodet mulig da den skal brukes i et studio til harddisk recording. Er det så at alle 800MHz hovedkort har chipset vifte? Lenke til kommentar
kjbu Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Nei. MSI kjører som oftest uten vifte (større kjøleribbe) Mvh Kjetil Lenke til kommentar
Azton Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Det finnes nok mange uten vifte. Men det du også kan gjøre er å kjøpe en passiv kjøler til rundt 70-80 kr. Lenke til kommentar
schnellfahrer Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Takk for god hjelp! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Eit par av dei chipsetviftene kan bråke ganske mykje, til tross for størrelsen, så det å spandere ei kjøleribbe på den er ingen dum idè. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå