gc_beast Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Topicen sier alt, hvordan tar man ut loddet av mx500? Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Takker, jeg så denne tråden og prøvde selv. ble bedre! Lenke til kommentar
gc_beast Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Tusentakk for svar! Fikk det til uten problemer, så ikke skruene under klistremerkene Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Tusentakk for svar! Fikk det til uten problemer, så ikke skruene under klistremerkene hehe...hadde samme problem før jeg så denne posten! Lenke til kommentar
Battone Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Er et must å gjøre det... Følte meg egentlig litt teit for 1 1/2 år siden da jeg åpnet opp en helt ok mus for å fjerne loddet... Visste da at jeg var på vei til å bli litt perfeksjonist når det kommer til online gaming... Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Er det lodd i Intellimouse 4.0? Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 er det lodd i mx 310 også? min er såå tung .. bah.. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 er det lodd i mx 310 også? min er såå tung .. bah.. Det er ihvertfall lodd i MX300 så jeg tror det er i din også... Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Plutselig forsvant mitt lodd også... Men den var nesten for "rask" nå! Men det var slik når jeg fikk "metall"-musematte også, så jeg blir nok vant til det, og da er det en bra forandring! Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 hva med å trene en gang i blant, så slipper dere å fjerne bly lodd i musa som veier rundt 10 gram:P Lenke til kommentar
Battone Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) hva med å trene en gang i blant, så slipper dere å fjerne bly lodd i musa som veier rundt 10 gram:P Det har ingenting med det å gjøre, men det skjønte du vel... eller litt har det faktisk med det å gjøre.. Med så kjappe bevegelser som når du spiller, det vil si kontra bevegelser, skapes en ganske mye større kraft enn det loddet veier.. Dermed vil det ta akkurat det lille brøkdelen av et sekund for lang tid til å skyte mann nr. 2... Regner med du har hatt litt fysikk, så skjønner du hva jeg mener.. Og noe vi gjør, så er det faktisk å trene med musa... Endret 23. mars 2005 av Dre@m_Lord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå