Gå til innhold

Skjermkort til 3000 kr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har nok bare muligheten til en av delene. Enten har du et hovedkort som støtter PCIe eller så har du AGP. Hvis du sier noe om hva du har fra før kan vi kanskje hjelpe bedre :) Uansett ville jeg gått for Ati Radeon X800XL som gir veldig mye ytelse for pengene i den klassen. Mener Komplett har Sapphire sine til en ganske god pris.

Lenke til kommentar

Ok, så da er dette kortet aktuelt:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307842&cks=PRL

Finnes det noen utfordrere? Kommer til å ta dette kortet om ingen mener ett annet er bedre:)

Åja, har noen en erfaring med dette kortet? Det forige jeg hadde, 6800LE, hadde problemer med at det koblet ut all kontakt med skjermen mens jeg spilte...

Endret av ZoneBlade
Lenke til kommentar

De er så og si like gode. liker du nvidia kort så kjøper du det og liker du ati kort så kjøper du det. Og om det er noen spesielle ting og spill du bruker kortet til så kan du se gjennom her på disse sidene. Men forskjellen er så marginale at du nok ikke vil se forskjell selv :)

Lenke til kommentar

jeg kjøpte nylig 6800GT og er fornøyd med ytelsen, men ikke varmen og støyen. Jeg er ingen fan av noe spesielt merke men prøver heller å kjøpe det kortet som gir mest for pengene.

hvis ytelsen er lik på x800xl burde du kjøpe det etter min mening :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...