teq Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Er i ferd med å opprette en mailingliste som også skal brukes som medlemsregister i et brukerforum. Mottakerene bør kunne logge inn med bruker/passord og få lesetilgang til andre mottakeres (medlemmers) brukerdata - som navn, stilling og e-postadresse. Applikasjonen må være slik at admin godkjenner mottakerene før de legges til i listen og dermed får tilgang til andres brukerdata. Finnes det en egnet applikasjon for noe slikt? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Tror du burde spørre i PHP forumet om dette Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Du kan lete på sf.net og på hotscripts.com etter slikt... Det er ikke så altfor vanskelig å lage et slikt selv, dog... Lenke til kommentar
teq Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Tror du burde spørre i PHP forumet om dette Jeg var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste dette nei. Kan noen moderatorer flytte denne posten til PHP? Du kan lete på sf.net og på hotscripts.com etter slikt... Det er ikke så altfor vanskelig å lage et slikt selv, dog... Har tatt en titt der, men det er vanskelig å finne noe brukbart når man ikke helt vet hva man skal se etter. Lage ett selv? Eh... skulle ønske jeg hadde kunnskaper nok til slikt, men det har jeg dessverre ikke. Takk for svar likevel. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Har ikke prøvd dette, men likevel: http://www.free-php.net/scripts.php?id=7 Jeg kan skrive et enkelt et til deg en gang hvis du ikke har dårlig tid. Tilgang til MySQL? Endret 29. mars 2005 av drange_net Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Flyttes fra WDS til PHP-forumet Lenke til kommentar
teq Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Ser ut som en grei snutt det der, men det er litt utenom det jeg trenger. I tillegg til å fungere som en vanlig mailingliste må brukerene/mottakerene kunne logge seg inn og få oversikt over andre brukeres navn, stilling, e-post osv. Har tilgang til MySQL 4.0.22. Brukerforumet har også et eget diskusjonsforum som kjører på phpBB, er det mulig å bruke data som registreres her til noe sånt som jeg tenker? At man kan hente ut f.eks. e-postadresser som normalt ikke vises i forumet via en egen side hvor man må logge inn? Lenke til kommentar
teq Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Ingen som har noen tips? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Jo, skriv det selv... Eneste fornuftige jeg kan komme på i farten. Husk at det er en drøss av støttefolk i både php- og mysql-forumet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå