Gå til innhold

Mailingliste med begrenset brukertilgang

Anbefalte innlegg

Er i ferd med å opprette en mailingliste som også skal brukes som medlemsregister i et brukerforum. Mottakerene bør kunne logge inn med bruker/passord og få lesetilgang til andre mottakeres (medlemmers) brukerdata - som navn, stilling og e-postadresse. Applikasjonen må være slik at admin godkjenner mottakerene før de legges til i listen og dermed får tilgang til andres brukerdata. Finnes det en egnet applikasjon for noe slikt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror du burde spørre i PHP forumet om dette

Jeg var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste dette nei. Kan noen moderatorer flytte denne posten til PHP?

Du kan lete på sf.net og på hotscripts.com etter slikt...

Det er ikke så altfor vanskelig å lage et slikt selv, dog...

Har tatt en titt der, men det er vanskelig å finne noe brukbart når man ikke helt vet hva man skal se etter. Lage ett selv? Eh... skulle ønske jeg hadde kunnskaper nok til slikt, men det har jeg dessverre ikke. Takk for svar likevel.

Lenke til kommentar

Ser ut som en grei snutt det der, men det er litt utenom det jeg trenger. I tillegg til å fungere som en vanlig mailingliste må brukerene/mottakerene kunne logge seg inn og få oversikt over andre brukeres navn, stilling, e-post osv.

Har tilgang til MySQL 4.0.22.

Brukerforumet har også et eget diskusjonsforum som kjører på phpBB, er det mulig å bruke data som registreres her til noe sånt som jeg tenker? At man kan hente ut f.eks. e-postadresser som normalt ikke vises i forumet via en egen side hvor man må logge inn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...