Kenneth Solfjeld Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) F.eks. hvis du skal snipe noen fra et hustak, så kan det være greit med lavere sens, musa blir mindre følsom for bevegelser, og det blir lettere å få inn en innertier. Det finnes selvfølgelig andre ting man kan bruke on-the-fly sense til.. Endret 23. mars 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Battone Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg må faktisk få lov å si at det med lavere sense er litt bortkastet... Jeg bruker samme uansett.. Noen spill har slik at du kan binde taster, slik at du kan endre sense når du f.eks sniper... Jeg liker at du har samme uansett.. Verste jeg vet er at sniper våpenet ikke reagerer like fort som mp.. Er vel bare trening etter min mening... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Vel, smak og behag, noen liker det, andre ikke! Dessuten jobber jeg en del med bildebehandling, og i følge denne reviewen så er den med sin høye sens super til det bruket også.. Hovedargumentet for å kjøpe musa er vel at den er rask og presis.. Endret 24. mars 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå