Gå til innhold

Hva med Harware.no t-skjorte?

Anbefalte innlegg

En gang i tiden solgte jo Microplex skjorter for overklokking.no hvor da inntektene (i følge Micrplex iallefall) gikk til overklokking.no. Kunna ikke finne den på sidene til Microplex nå dessverre, men det er helt sikkert noen hr på forumet som har en slik skjorte :) .

Edit: Jeg støtter også forslaget om hw.no t-skjorte men IKKE slik som den som var bilde av i første post der adressen står skrevet over tre linjer! :nei:

Grunnen til at du ikke finner de lenger, er at de ble utsolgt ganske kjapt, og det ble ikke laget nye. Men det er allerede snakk om at det skal komme noen nye T-skjorter om ikke så veldig lenge.

Det er ikke bare ifølge microplex, de tok bare betalt det de måtte for å dekke utgiftene det førte med seg så vidt jeg har forstått.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg skal ha noen "fan-effekter" fra hardware.no så må det være ganske stilrent. En grå skjorte med den vanlige logoen som sier "hw.no" på. Ikke så alt for mye farger og slikt. :love:

Også, skjorten må/bør være grå med tanke på designet på sidene i hw-nettverket. Sort passer bare ikke.

Lenke til kommentar

Forslaget støttes fullt og helt! Jeg hadde kjøpt en hardware.no-tskjorte hvis noe slikt hadde vært å få tak i. Men det må stemmes over designet da, evt. noe standard stilrent i samme stil som hardware.no-siden. Gjerne gamer.no, overklokking.no osv. også.

Herr Brun

Lenke til kommentar

Nå som så mange sier at de kommer til å kjøpe, så hadde det vel vært en idé å faktisk teste det ut? HW-T-skjortene vi kjøpte til TG var av meget god kvalitet, så de som lagde de er å anbefale (husker ikke navnet akkurat nå).

Lenke til kommentar
Forslaget støttes fullt og helt! Jeg hadde kjøpt en hardware.no-tskjorte hvis noe slikt hadde vært å få tak i. Men det må stemmes over designet da, evt. noe standard stilrent i samme stil som hardware.no-siden. Gjerne gamer.no, overklokking.no osv. også.

Herr Brun

gamer.no jobba med ei t-skjorte i fjor vår, men denne vart utsatt på ubestemt tid. og som nevnt tidlegare så har det alt vert ei overklokking.no t-skjorte, og kanskje det vert laga ei ny.

Lenke til kommentar

Right, siden ingen så ut til å ta poenget mitt så får jeg utdype.

Hardware.no er et nettsted som driver med nyhets- og kunnskapsformidling. Kjernevirksomheten ligger altså i å snuse opp begivenheter, og dele disse med massene, samt å produsere egne artikler.

Veien derfra til å trykke t-skjorter er ikke kort at det gjør noe. Jeg tviler ikke på reklameeffekten et slikt stunt ville ha, men faktum er at det ikke er i nærheten av det staben i hardware.no driver med. Det er en del jobb å sette i gang noe slikt, og siden det ikke er noen som finner det nærliggende i forbindelse med andre arbeidsoppgaver krever det en del ressurser.

Nå vet jeg rimelig lite om klesproduksjon, men jeg har fått med meg såpass som at det er vanskelig å tjene gode penger på det. En t-skjorte med hw-logoen vil være et nisjeprodukt med en begrenset salgskapasitet. Dermed forsvinner argumentet om å tjene penger på det. Risikoen er rett og slett for stor.

Når vi vidre ser at hw har vokst seg ganske stort (ref gallup sine målinger), og etter det jeg har lest på forume tjener bra med penger uten å bruke spesielt mye penger på reklame ser det ikke ut som om reklameargumentet holder stikk heller. Jeg kan ikke så veldig mye mer om reklame enn klespoduksjon, men jeg drister meg allikevel til å si at det finnes bedre kanaler enn logoer på t-skjorter om man skal profilere seg for potensielle lesere.

Til slutt poenget mitt - det er like nyttig for hw å lage t-skorter som lapskaus. Det hadde vært kult ja, men det koster kanskje mer ennn det smaker å sette i gang et slikt prosjekt?

Lenke til kommentar
Right, siden ingen så ut til å ta poenget mitt så får jeg utdype.

Hardware.no er et nettsted som driver med nyhets- og kunnskapsformidling. Kjernevirksomheten ligger altså i å snuse opp begivenheter, og dele disse med massene, samt å produsere egne artikler.

Veien derfra til å trykke t-skjorter er ikke kort at det gjør noe. Jeg tviler ikke på reklameeffekten et slikt stunt ville ha, men faktum er at det ikke er i nærheten av det staben i hardware.no driver med. Det er en del jobb å sette i gang noe slikt, og siden det ikke er noen som finner det nærliggende i forbindelse med andre arbeidsoppgaver krever det en del ressurser.

Nå vet jeg rimelig lite om klesproduksjon, men jeg har fått med meg såpass som at det er vanskelig å tjene gode penger på det. En t-skjorte med hw-logoen vil være et nisjeprodukt med en begrenset salgskapasitet. Dermed forsvinner argumentet om å tjene penger på det. Risikoen er rett og slett for stor.

Når vi vidre ser at hw har vokst seg ganske stort (ref gallup sine målinger), og etter det jeg har lest på forume tjener bra med penger uten å bruke spesielt mye penger på reklame ser det ikke ut som om reklameargumentet holder stikk heller. Jeg kan ikke så veldig mye mer om reklame enn klespoduksjon, men jeg drister meg allikevel til å si at det finnes bedre kanaler enn logoer på t-skjorter om man skal profilere seg for potensielle lesere.

Til slutt poenget mitt - det er like nyttig for hw å lage t-skorter som lapskaus. Det hadde vært kult ja, men det koster kanskje mer ennn det smaker å sette i gang et slikt prosjekt?

Da kunne man lisensiert ut produksjon. Det burde vel passe fint for de høye herrer? Jeg tenker nå på evt. engasjerte personer. Noen som melder seg, som har mulighet til å gjennomføre noe slikt?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Forslag: HW logo +smilies

Hva med å finne en "offisiell" grafikk for skjortene, og så la vær enkelt ordne med bestillingen av sin skjorte med trykk hos f.eks yourstuff . Blir da 199,- for hver enkelt ( Classic Tshirt ), og HW staben slipper det enorme arbeidet med å ta imot bestillinger og ordne forsendelser.

En ide kunne jo være at HW ordnet en konkuranse for å kåre beste motiv, med en liten premie til vinneren. Blir jo en billig måte for HW å få folk til å gå med reklamere for de :)

Lenke til kommentar

finnes det ikke plasser der du kan få trykt din egen t-skjorte? om det da er greit for hw.no folka, så kan de som vil gjøre dette privat, og så kan lage ditt eget unike hardware.no motiv.

må jo selfølgelig bli godkjent av hw.no folka da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...