Gå til innhold

Hva med Harware.no t-skjorte?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ville ikke hatt overklokking.no t-skjorte...

Noen spess grunn?

overklokking.no er en bra side, å lese guides på, men skal man være ærlig, så er ok.no ikke særlig aktive.. :)

Men, jeg kunne godt tenke meg en Hw.no-shorte. Helt clean, med logoen. Men burde stå klart "Hardware.no", så folk faktisk forsto at det var snakk om et nettsted, og hvor man skulle finne det.

(En evt. shorte måtte vært i stor størrelse tho, er en del nerder som ikke er så veldig slanke, meg inkludert :p)

Lenke til kommentar

Noen spess grunn?

overklokking.no er en bra side, å lese guides på, men skal man være ærlig, så er ok.no ikke særlig aktive.. :)

Men, jeg kunne godt tenke meg en Hw.no-shorte. Helt clean, med logoen. Men burde stå klart "Hardware.no", så folk faktisk forsto at det var snakk om et nettsted, og hvor man skulle finne det.

(En evt. shorte måtte vært i stor størrelse tho, er en del nerder som ikke er så veldig slanke, meg inkludert :p)

Personlig ville jeg hatt en stilig og design rik t-skjorte. Sånn som HW TG05 sin (se første post)

Lenke til kommentar

Noen spess grunn?

Personlig ville jeg hatt en stilig og design rik t-skjorte. Sånn som HW TG05 sin (se første post)

Kan vel alltids lage to typer :)

Lenke til kommentar
Skulle prøvd å sendt inn en søknad til styret!

En llik formell, eller ihvertfall fått de til å sett på saken...

Måtta liksom ha hatt t-skjorter, lan-krus/kopp, cap/lue, you name it!

Det blir dyrt å lage masse forskjellige ting, men hvis vi er villige til å betale for det (ja, jeg er det, men det kommer litt ann på hvordan designet blir, og litt sånn) så blir det kanskje mulig å lage.

Lenke til kommentar
Skulle prøvd å sendt inn en søknad til styret!

En llik formell, eller ihvertfall fått de til å sett på saken...

Måtta liksom ha hatt t-skjorter, lan-krus/kopp, cap/lue, you name it!

Det blir dyrt å lage masse forskjellige ting, men hvis vi er villige til å betale for det (ja, jeg er det, men det kommer litt ann på hvordan designet blir, og litt sånn) så blir det kanskje mulig å lage.

Tror de hadde tjent på å lage en slags poll der brukerne fikk stemme over design.

Lenke til kommentar

En gang i tiden solgte jo Microplex skjorter for overklokking.no hvor da inntektene (i følge Micrplex iallefall) gikk til overklokking.no. Kunna ikke finne den på sidene til Microplex nå dessverre, men det er helt sikkert noen hr på forumet som har en slik skjorte :) .

Edit: Jeg støtter også forslaget om hw.no t-skjorte men IKKE slik som den som var bilde av i første post der adressen står skrevet over tre linjer! :nei:

Endret av Explorer
Lenke til kommentar

Tror nok hw.no-nettverket ville tjene penger på en slik nettbutikk med diverse effekter (krus, t-skjorter o.l.). Det kan umulig være så veldig arbeidskrevende å sette opp noe slikt. Det ville jo også være greit å ha i tilfeller der hw.no f.eks. ønsker å sponse ting som større eventer, multigamingclaner o.l., om dette er aktuelt.

Jeg forstår rett og slett ikke hvorfor ingen har gjort det tidligere, spesielt nå når hw.no i det siste har fått et mer og mer kommersielt preg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...