Torjus Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg så hardware hadde laget TG t-skjorte, hvorfor kan ikke hardware.no også lage en like kul? Uten TG opplegget? (litt stort bilde) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Forøvrig så er det ikke Hardware som har laget de t-skjortene, men noen andre som er med i "hw-rekka" på The Gathering. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Ja, jeg har dødslyst på den t-skjorten over, men når jeg ikke skal på TG så blir det litt teit :/ Hadde vært kult med en like kul t-skjorte, bare at det ikke er TG, men hardware.no Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 <helt enig i den..... Lenke til kommentar
Battone Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Litt merkelig egentlig at ikke hw.no selger/gir bort litt mer reklame ting... Er jo merkevarebygging... Kanskje hw.no hadde hatt bruk for noen med utdannelse innenfor markedsføring etc... Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Jeg kjøper en Hardware.no-skjorte på flekken - om de blir lagd! Var sinnsykt fresh logo på den skjorta der Edit: med andre ord jeg støtter forslaget! Endret 22. mars 2005 av FosFat Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg kjøper en Hardware.no-skjorte på flekken - om de blir lagd! Var sinnsykt fresh logo på den skjorta der Edit: med andre ord jeg støtter forslaget! Enig. Men hvis hardware.no eller noen andre bestemmer seg for å lage en, så lag en som er minst like kul som TG sin da! Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Litt merkelig egentlig at ikke hw.no selger/gir bort litt mer reklame ting...Er jo merkevarebygging... Kanskje hw.no hadde hatt bruk for noen med utdannelse innenfor markedsføring etc... Helt enig, synest de burde markedsføre seg mer. Hadde ikke sagt neitakk til litt hw reklame på brystkassa nei Lenke til kommentar
nicolaihansen Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Ikke jeg heller, hvertfall ikke hvis den var gratis Lenke til kommentar
havfal Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 tenk så kult med hw.no t-skjorte i gymen da Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 vedder på at det hadde dratt damer Hadde ikke sagt neitakk til en hw-skjorte though.. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 har ikkje dette vert oppe før? men uansett så hadde det vert flott med hw.no t-skjorte. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Støtter det ja! *vilhahwt-shirt" Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hadde vært ganske fett ja. Jumper hadde også vært å foretrekke Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Kult at det er mange som melder interesse Men så er det å realisere det... (skriveleif's = trøtt) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Kanskje en: butikk.begin.no (butikk.hardware.no,butikk.gamer.no,overklokking.no) Med mange forskjellige hw.no, gamer.no, overklokking.no eller amobil.no stuff..! Vil gjerne ha en HW og Gamer T-skjorte, med krus! Endret 29. mars 2005 av Birger_Nord Lenke til kommentar
sigen Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hva med å se på denne tråden? Det blir nesten det samme, bare at det er overklokking.no istedenfor hw.no Men jeg er med her også jeg, kan ikke få nok T-skjorter (har for lite nå) og spess vil jeg ha dem hvis det blir overklokkin og/eller hw-logo på dem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå