Itw Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Heisann. Jeg skal montere 7" lcd og dvd spiller i bilen min, og pc ettervert.. Men det jeg trenger er en boks som jeg får 4 audio/video inn og en audio/video ut og sånn att jeg kan styre hvordan ingang av de 4 som skal sendes ut. Er også på jakt etter noen som lager 6,5" Høyttalerpaneler til side døra.... Ellers så tar jeg gjerne i mot råd og tips fra dere som har montert dette før Lenke til kommentar
Darksun Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Den boksen får du på elkjøp. Husker ikke riktig hva den heter men jeg kjøpte min med fem inganger/to utganger for rundt 300 kr. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 hadde jo vert genialt med den bokse, men finner den ikke på elkjøp.no da... og de hadde det heller ikke her jeg bor... Lenke til kommentar
Darksun Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Mener bestemt det var elkjøp... rart. Men uansett er det ikke spesielt vrient å lage. Jeg kan hjelpe deg med det hvis du ikke finner noen i butikken. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Huh enkelt og lage... hmm hadde jeg ikke trodd:) Men skal ikke plage deg med det, fant en hos bilradiospesialisten med 4 inn og 1 ut Holder det, har inngang på dvd spilleren også, så burde jo holde i lange baner da:) Ingen som vet om noen som tar bestilling eller lager 6 1/2" høyttalerpaneler til side døren? I og med att orginalt er det plass til en knyttneve store høytalere i bilen framme, og bare lage hull og sette en 6 1/2" element rett inn i døra fører til att vinduene blir opp e all tid etter. Er ikke såååå inntresert i det.... Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Beste og billigste da er nok å lage noen selv, evt. få hjelp til det av noen som er mer "handy-man" hvis ikke du er det da... Da får du det akkurat sånn du vil ha det, og du kan også lære en del hvis du ikke har gjort det før og kan tenke deg en utfordring... Lenke til kommentar
Itw Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Joa skal innrømme att tanken om att jeg kunne gjøre det selv har slått meg, men vet ikke av hva? Også har det seg sånn att den til den ene sia kommer jeg nokk til og bruke flere timer på, for og få perfekt, mens den siste er jeg sikkert bare lei av alt samme og lager den halvgod i full fart kjenner jeg meg rett.... Men vist noen har noen brae tips og triks angående hvordan man lager høytalerpanel til side døra så si i fra taes i mot med åpne armer:) Gjerne bilder:) For vist jeg får noen ideer så kansje jeg kan lage det selv, men per i dag står jeg på bar bakke og har ikke peil på hvordan ende jeg skal begynne i en gang.... Og enda bedre er vist noen kan lage for en billig penge:) Mvh ITW Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Sjekk her og stikk innom eller hør med Fleischers Autodesign. Der tipper jeg du får svar på det du lurer på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå