galskapen Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Har lagd noe og posta det i Visuell kreativitet, månedens konkurranse, men fristen var visst ute. Så jeg er bare ute etter kritikk på noe enkelt jeg lagde. Fargevalget kunne sikkert vært bedre, da... Lenke til kommentar
Teltplugg Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Kult det! Hvis du skal kjøre 100% retro kan det være en mulighet å forandre fargene til brunt. Det er ganske retro. Ellers synes jeg dette er veldig bra! Endret 22. mars 2005 av Teltplugg Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Det er kansje fauxretro, sånn som de som aldri opplevde 70 tallet tror at fortiden så ut? Bra gjennomført, men litt uorginalt siden halve verden har hoppet på den bølgen. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Det er kansje fauxretro, sånn som de som aldri opplevde 70 tallet tror at fortiden så ut? Du har nok rett der. Har jo knapt opplevd 90 tallet, så det forklarer vel det meste.. Men takker for fin respons hittil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå