Blackster Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hei, jeg lurte på om det finnes noen grunn til å ikke installere SP2, jeg har alltid vært litt skeptisk til SP2, vet egentlig ikke hvorfor?? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Enkelte programmer får problemer med SP2, men dette kan som oftest rettes opp med en oppdatering av programmene. Go for it. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Den gjør ganske mange endringer i Windows som kan skape en del krøll med innstallerte programmer og mye annet, uten at jeg skal gå i detalj. Er stort sett ikke alvorlige ting, men er et ganske bredt spekter av funksjonalitet som KAN bli påvirket. Samtidig har den en del ekstra sikkerhetsfunksjonalitet, som faktisk funker ganske ok for de fleste, men som mange sikkert ville vært foruten (bruker andre programmer allikevel). Av de problemene jeg har hatt er trådløst nett det som har skapt mest krøll, men har fått fikset på det etterhvert. Nå har jo uansett SP2 vært blant oss en stund, og det skal jo nå også for bedrifter være "trygt" å innstallere, så jeg ser ingen grunn til å la være.. Man må jo før eller senere uansett. Tips er å ha en clean installering av Windows før oppdatering, eller innstallere med sp2 integrert Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg var også skeptisk til å innstallere SP2 etter alt snakket om at det skaper mye krøll. Jeg innstallerte SP2 og nå funker faktisk Windows mye bedre enn før. Jeg har ikke hatt noen problemer med noe etter innstalleringen av SP2. De problemene jeg har hatt har jeg hatt skyld i selv. Selvfølgelig er det forskjellig fra person til person hvordan det går når man innstallerer SP2, men du har i grunn ikke noe å tape på å teste det ut Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg skal jo formatere hardisken først, og installere Win XP på reserve maskinen min, Fikk en cd med SP2 i posten for en måned siden. et lite opprydningsprosjekt, ville bare vite om det var noen fallgruver jeg kunne dette i når jeg installerte jeg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.) Lenke til kommentar
miCro Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 De problemene det var med SP2 rett etter den ble sluppet, er nå stort sett fikset gjennom flere oppdateringer fra Microsoft eller patcher til programvare som har hatt kompabilitetsproblemer med SP2. Du bør uansett legge inn SP2, da du om kort tid vil være avhengig av den for å få sikkerhetsoppdateringer fra Microsoft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg