Gå til innhold

YMDb - legg ut din liste

Ceaucescu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Doga, prøv og søk på "When the Last Sword Is Drawn" og "Frank Millers Sin City". Evt noe i den duren. :)

Søkte på When the Last Sword is Drawn aller først, så originaltittel :) Fremdeles ikke noe bedre.

Frank Millers Sin City hjalp heller ikke :(

Lenke til kommentar

Spennede. Jeg har nettopp lista alle DVDene mine, satt de opp mot hverandre og funnet ut en slags liste. Tok litt tid bare det :)

http://www.ymdb.com/mrn05/l28947_ukuk.html

Rimelig unik liste, tror jeg. Hvis noen har noen forslag til filmer jeg burde ha, så er jeg takknemlig for det. Er litt sugen på å utvide DVD-samlinga mi med noen filmer :)

cdon nekta jo meg å kjøpe Atter En Konge til 39 kr, så...

Endret av MRN
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Rimelig unik liste, tror jeg. Hvis noen har noen forslag til filmer jeg burde ha, så er jeg takknemlig for det. Er litt sugen på å utvide DVD-samlinga mi med noen filmer :)

Forslag til hvilke filmer du bør ha som yndlingsfilmer?

Lenke til kommentar

Forslag til hvilke filmer du bør ha som yndlingsfilmer?

Jo, det òg. Tenkte heller mer på filmer som kanskje hadda passa min smak basert på lista mi :)

Lenke til kommentar

YMDB

Det skulle vel ha vært noe sånn som topp 50, ikke lett å plukke ut 20 filmer. Dette er ikke i riktig rekkefølge, bare hulter til bulter. Favoritt film kommer jo liksom litt ann på dagsformen min.

Edit. Nr. 20 er det sikkert bare jeg som har på lista :D

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hvorfor bruker dere ikke IMDB?

Haha, tror du har misforstått litt. Poenget med ymdb er å sette opp sin personlige topp/bunn20-liste. Så kan man jo alltids sammenligne sin liste med andre for å få filmtips(deler samme smak osv osv).

Ikke bunn.

Lenke til kommentar
Ikke bunn.

Nei, men det reklameres med det i første post, samt blir det gjentatt i 6. post. Linken til bottom20 virker ikke (i sjette innlegg, altså). Jeg skulle gjerne ha satt opp en bottom20-liste, siden jeg ikke har så ekstremt mange DVDer. Det hadde blitt en interessant liste :)

Men men, så lenge ikke funksjonen finnes så...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...