Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Ingen flere som har tenkt å legge ut listen sin? Kom igjen, ikke vær sky. Skulle gjerne gjort det. Men syntes det blir for teit å utrope den beste filmen, eller den nest beste. Jeg kunne ramse opp en hel haug av filmer jeg liker. Men å rangere de blir feil. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 La det bli en tilfeldig rangering, da! Jeg gjorde det. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Min topp 20 liste. Må bare si at det er tilfeldig rangering. Klarte ikke å bestemme meg hvilken jeg synes er best Endret 29. mars 2005 av Rome Lenke til kommentar
Döden Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Min kommer... Men det er vanskelig å bestemme seg. En ting jeg hvertfall vet er at ACO ligger øverst. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Min liste. Meget midlertidig. Rangeringen er temmelig lotto. Fem filmer kunne ha vært på førsteplass og 5-20 kunne nesten vært i hvilken som helst rekkefølge. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) topp20 Dette er min top20 liste. Mange Tom Hanks filmer der, men jeg simpelthen elsker det meste han har vært med på av filmer. Endret 25. april 2005 av Dunah Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Oi Cun - vi har 17.19% match Med unntak av noen få så har jeg fått svært lite store matcher når jeg har sett på andres - og jeg har ikke valgt veldig sære filmer heller ^^ EDIT: prosenten sank litt da jeg byttet om litt ^^ (14.23%) http://www.ymdb.com/user_top20_view.asp?usersid=25108 Mitt navn er rart grunnet min sedvanlige paranoia ^^ Endret 27. april 2005 av Zatôitchi Lenke til kommentar
Döden Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Tja, Zaeira: Den kommer iløpet av de neste dagene... Vet jeg har sagt det før, men nå lover jeg. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Tja, Zaeira: Den kommer iløpet av de neste dagene... Vet jeg har sagt det før, men nå lover jeg. Vi venter i spenning Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Bra at du liker Schindlers Liste. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg lovet, så her er min Ymdb-liste (Sånn ca. Endringer kan/vil forekomme senere ). Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Takker så meget, Beistet. Flere lister er selvsagt velkomne. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg kommer med min snart. Er halvveis, men er litt vanskelig å komme på resten synes jeg Helt sikker på at jeg mangler noen klassikere. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Her er min. Mye 90/2000, men sånn går det når man kommer fra 90-genrasjonen. Lenke til kommentar
Doga Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Driver og mekker lista nå, men hva gjør jeg med filmer YMDB ikke har i lista? Går det an å legge de opp på noe annet vis? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Driver og mekker lista nå, men hva gjør jeg med filmer YMDB ikke har i lista? Går det an å legge de opp på noe annet vis? Hvilke filmer er det så du prøver å legge til som ikke er i databasen? Tror man kan finne de fleste der, om det ikke er noe veldig spesielt. Forsøk å søk på originaltittelen. Mener bestemt at det gikk å legge til egne titler før, men ser jaggu meg ut som den funksjonen har forsvunnet. Jeg finner den ikke akkurat nå, iallfall. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Her er min liste: Min topp 20 liste Endret 20. september 2005 av Menkromsen Lenke til kommentar
Doga Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Driver og mekker lista nå, men hva gjør jeg med filmer YMDB ikke har i lista? Går det an å legge de opp på noe annet vis? Hvilke filmer er det så du prøver å legge til som ikke er i databasen? Tror man kan finne de fleste der, om det ikke er noe veldig spesielt. Forsøk å søk på originaltittelen. Mener bestemt at det gikk å legge til egne titler før, men ser jaggu meg ut som den funksjonen har forsvunnet. Jeg finner den ikke akkurat nå, iallfall. Mibu Gishi Den fant jeg ikke, heller ikke Sin City. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå