astra design Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Skal kjøpe nytt hovedkort nå, og vurderer å satse på MSI K7T 266 Pro RU, men har hørt noen her i forumet komme med både negative og postitive omtaler. Kan dette anbefales ? Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Dette er et stabilt, relativt raskt og ellers godt kort. Var det ikke for at jeg er så fornøyd med "forgjengeren" v1.0 ville jeg nok ha oppgradert. De problemene som var i forgjengeren er fixet og foreløpig er det ikke rapportert om noen spesielle eller alvorlige bugs. Er rigktignok ikke enda kommet skikkelige drivere til USB 2.0 saken tror jeg, men det kommer nok veldig snart! Er tross alt ikke så mange USB 2.0-enheter ute på markedet heller da.. Så fremst du setter opp kortet på riktig måte, med riktige drivere, nyeste BIOS osv. trur jeg neppe du kommer til å ha noen spesielle problemer! Lenke til kommentar
cd32 Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Jeg er godt fornøyt med ytelsen til dette HK'et. Men jeg kjører WinXP (som støtter og finner USB2.0!), WinXP er ikke støttet av liveBIOS, programmet fra MSI som oppdaterer BIOS i Windows... men dette kommer nok. Jeg hadde også problemer når jeg skulle oppdatere BIOS på gamle måten, Windows ville ikke starte etterpå (manglet systemfiler!?) dette skjedde begge gangene. Men dette er også eneste problem jeg har hatt. Jeg har maskinen stående på 24/7 og har enda ikke hatt en krasj... _________________ MSI K7T266 Pro2 RU AMD AthlonXP 1800+ NoiceControl Silverado (10v @ normal:43'C) 512MB TwinMos DDR RAM ASUS 7100 GeForce2 MX (soon Radeon8500!) Creative Encore 12x DVD (infra) Sony CRX-160 12x CD-RW Diamond MX400 MonsterSound 3Com Etherlink XL [ Denne Melding var redigert av: cd32 på 2001-11-20 13:58 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå