Fl@meboy Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Da måtte faren min skuffe meg nok en gang...Han lovte meg en og nå sier han vi må tenke på det en stund og da blir det mest sannsynlig ikke noe av det. Det var nok hele min båt fantasi gått i oppløsning :'( Dette er nok kanskje det siste jeg kommer til å snakke om noe båt her Hade:'(:'(:'( Forresten, gi tips til hvordan jeg skal få tak i den uansett;) Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Det var jo synd då... Forresten, gi tips til hvordan jeg skal få tak i den uansett;) ka du tenke på no! Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Han lovte meg en og nå sier han vi må tenke på det en stund og da blir det mest sannsynlig ikke noe av det. Lover du, så lover du! Loving er til for å holdes. Si det til han, gi han en "lekse" så skal du nok se båten dukker opp. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Dette er nok kanskje det siste jeg kommer til å snakke om noe båt her SåSå.. Du kan jo vere her og snakke om båt fordet om Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 kan skifte emne tittel Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 vet ikke. passer ikke med denne emne tittelen nå eller? tror jeg bare beholder denne jeg holder Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 ja gjør det.. hvis du absolutt vil forandre, so kan du vel bare lage en ny tråd, hivs du har noke vetig og komme med då hadde jo vert bra med meir "liv" her i båt seksjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå