Gå til innhold

Skal kjøpe båt til sommeren...Max 35tusen kr..

Anbefalte innlegg

Hei! ;)

Jeg skal kjøpe båt til sommeren...Det må være en 9,9hk motor er 14 år. Jeg tenkte selv på en winrace.

Men den er 13 fot :dontgetit: .Tror dere noen båt politi ville reagert på det når båten er så pass liten.

Endret av Fl@meboy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke lov å selge ting gjennom forumet. Hva med å ta det gjennom PM?

Finnes utrolig mangen båter da, men du sier ingenting om pris.

Selv har jeg en Pioner 13 med 9.9hk. Skal trimmes til 17hk nå i påsken. Er veldig fornøyd med den båten, går bra, planer med en gang, og god i sjøen. Lett og morsom å kjøre. Bruker ikke så veldig mye bensin heller.

Pris: 29.900 inkl. trim. Båten min er ikke til salgs bare for å si det sånn.

Men som sagt, kjøper du brukt har du mye penger å tjene, men da vet du jo også ikke helt hva du får. :)

Lenke til kommentar
eg tenkte selv på en winrace.

Men den er 13 fot dontgetit.gif .Tror dere noen båt politi ville reagert på det når båten er så pass liten.

Nei, det tror jeg ikke. Som jeg skrev over, har jeg også en 13' og jeg har ikke sett noen politi som har sett på meg. 9.9 på en 13 foter er akkurat passeligt! Regner med å få min opp i 25 knop når jeg har fått den trimmet. Blir veldig mye større fartsfølelse enn når vi kjører i 25 knop i den store. Er en Yamarin 6110 btw.
Lenke til kommentar
Det er ikke lov å selge ting gjennom forumet. Hva med å ta det gjennom PM?

Finnes utrolig mangen båter da, men du sier ingenting om pris.

Selv har jeg en Pioner 13 med 9.9hk. Skal trimmes til 17hk nå i påsken. Er veldig fornøyd med den båten, går bra, planer med en gang, og god i sjøen. Lett og morsom å kjøre. Bruker ikke så veldig mye bensin heller.

Pris: 29.900 inkl. trim. Båten min er ikke til salgs bare for å si det sånn.

Men som sagt, kjøper du brukt har du mye penger å tjene, men da vet du jo også ikke helt hva du får. :)

Jo, han sier "Max 25tusen kr.." :)

Lenke til kommentar

jajaja masse skryt der, men en ting me den båten e at den ser ikkje litt fin ut i det heile tatt... :whistle:

Det går jo and og sjå på Finn.no då, masse fint der :thumbup:

Lenke til kommentar

ja....det spørs jo mye om hvordan du kjører...satt på med en kompis som hadde en kompis med en trimma 9,9 yamaha på en winrace..han kjørte rett i baken på båten når han skulle ligge rett bak oss ga han for mye gass en gang....tosk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...