Jørnan Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg har nå greid å gjøre det umulige! Jeg kan surfe på nettet (GPRS) gratis! Men jeg har et spørsmål igjen. Hvordan greide jeg det? Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 har du kontantkort eller abb? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg har Telenor abbonement. Fant ut hva det var. Jeg var koblet til pcen. Så fikk jeg ADSL rett inn på telefonen. Ganske kjekt egentlig Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 hehe, det går fint an ja... Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 hehe, det går fint an ja... Hvordan da? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 hehe, det går fint an ja... Hvordan da? Du plugger bare telefonen i dockingstasjonen og surfer på nettet. Jeg fikk det ikke til å virke med standarnettleseren, men med opera gikk det fint. Tror også du må ha GPRS tilkobling som støtter fullt internett og e-post som standar internettkobling Går dette via BT også? Lenke til kommentar
voluz Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Stemmer det ja. Funket fint også med P900 å surfe i ADSL-hastighet når telefonen stod i docking. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hehe. Men du betaler jo for ADSL though Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Vet ikke hvor fantastisk dette egentlig er. Pc'en står jo 20cm fra mobilen, hvis den står i dockingstasjonen, så internet i ADSL hastighet har du jo uansett. Hadde du derimot klart det uten å være i nærheten av pc, hadde jeg vært imponert. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Vet ikke hvor fantastisk dette egentlig er. Pc'en står jo 20cm fra mobilen, hvis den står i dockingstasjonen, så internet i ADSL hastighet har du jo uansett. Hadde du derimot klart det uten å være i nærheten av pc, hadde jeg vært imponert. Har du BT på pc´en, og det virker som jeg håper kan du sitte 10 meter fra den i ADSL hastighet Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Vet ikke hvor fantastisk dette egentlig er. Pc'en står jo 20cm fra mobilen, hvis den står i dockingstasjonen, så internet i ADSL hastighet har du jo uansett. Hadde du derimot klart det uten å være i nærheten av pc, hadde jeg vært imponert. Har du BT på pc´en, og det virker som jeg håper kan du sitte 10 meter fra den i ADSL hastighet Det går fint med BT,men max ca 4 meter. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hmm rart, funker på lengre avstander her. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Tunker det ikke på 10 meters avstand om du ikke har noen hindringer? Er det en dør eller noe slikt kan jeg forstå det, men om det ikke er noe i veien så trodde jeg det gikk fint. Hva kan det komme av da? Lenke til kommentar
olavmyren Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Slik funksjon har Qtek-telefonene. Veldig snedig, i grunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå