qtip Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg ønsker å ha tilgang til min stasjonære pc via min bærbare, dvs. tilgang på disker/filer. Jeg har bærbar med xp og stasjonær med win2000. Begge er koblet opp via trådløs ruter (Dlink DI-624+) hvorpå jeg har trådløst kort i min bærbare og pci-kort i min stasjonære som er direkte koblet med kabel til dlink ruter på ethernet port 1. Hvordan setter jeg dette opp? Jeg har sjekket win2000 (stasjonære) maskin, den er satt opp med $share for alle disker, men jeg får ikke tilgang til disse diskene via min bærbare. Begge er satt opp i samme arbeidsgruppe (Home) og jeg ser min stasjonære men kun "planlagte oppgaver" og "skrivere og telefakser". Noen som kan gi noen tips? Qtip Lenke til kommentar
vickers Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Du får ikke delt disken med $share. Du må lage en ny share som du kaller ett eller annet. Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 har du installert sp 2 på den bærbare? Den har sånnne greier slik at det er lettere å sette opp trådløst nettverk Lenke til kommentar
qtip Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Fjernet $share og satt opp nytt, det funket.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå