Gå til innhold

Anbefalte innlegg

når jeg skal spille gta 3 så vises ikke noe tekst.

alt anet virker tror jeg.

er det noen som har en patch eller noe sånt som kan hjelpe meg. har lasta ned noen patcher men fikk beskjed om forskjelli språk og innstalosjonen ble avbrutt.

har win xp

amd duron 1.2G @ 1413

amd pro waterkitt

2*papst 80*80 12db ++

gforce 2 ti 500xp 501@274

64 mb 4.0 ns ddr golden

40 gb hd

msi k7t raid turbo 3.0

1Gb sdram 133

[ Denne Melding var redigert av: serok på 2002-06-29 21:05 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herregud mann, les readme fila. Står nøyaktig hva og HVOR du henter Microsoft Security-updaten som fikser denne feilen. Det skjer med de fleste som har XP.

Er en så lang link at jeg husker den ikke i hodet på jobb. Les Readme.txt du.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-29 21:03, serok skrev:

når jeg skal spille gta 3 så vises ikke noe tekst.

alt anet virker tror jeg.

er det noen som har en patch eller noe sånt som kan hjelpe meg. har lasta ned noen patcher men fikk beskjed om forskjelli språk og innstalosjonen ble avbrutt.

har win xp

gå inn på micro$ft.com og last ned "Windows XP Patch: Direct3D-Based Screen Saver Hibernate/Standby Error"

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-30 16:11, Holmgr3N skrev:

Jeg har lasta ned den XP patchen.Det løste problemet med skriften.Men jeg har fortsatt problemer med lagg/hakking.Noen som vet problemet eller hva jeg skal laste ned.

Som nevnt et titalls ganger på spillforumet, er det fordel å lese readme-fila som følger med spillet. Står faktisk en del nyttig under "troubleshooting". Ellers finnes det en haug med lignende tråder om GTA 3 på spilldelen av forumet, hvor også denne tråden skulle vært postet. Prøv søkefunksjonen. Tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...