Joachim_F Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Har du fortsatt ikke prøvd det mange regner som et av fjorårets beste førstepersons-skytespill? Nå kan du teste demoen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Campari Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Et glimrende skytespill som burde solgt i mange flere eksemplarer. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Et glimrende skytespill som burde solgt i mange flere eksemplarer. Jepp. Det er ei tid sidan spillet kom ut, det ville vel vert bedre å komme med ein demo før? Men fint er det at det kjem ein demo sånn at folk kan sjå kor bra spillet er. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Skal laste ned demoen nå. Har faktisk ikke fått prøvd spilelt enda (værken originalt eller warez), så dette skal bli spennende. Har forresten et spørsmål: Jeg så på et av bildene i artikkelen, og da la jeg merke til noe som jeg oppfattet som en mulighet for å velge hva man skal si under samtaler. Er det slik? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Er det bare meg eller er demo-installasjonen bare sørpe?! Når jeg starter opp installen, kommer det opp ei rute hvor jeg kan skrive opp mailen min (har ikke peiling på hvorfor), så jeg skreiv inn mailen min, og gikk videre. Da begynte den tydeligvis å pakke ut filene. Så, etter det var ferdig, kunne jeg trykke "extract". Ja, så gjorde jeg det da. Og da den var ferdig med å pakke ut, slo bare installen seg av! Jeg lasta ned installen fra Fileplanet, om det har noe betydning. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Regner med at at demoen ikke avslører de endeløse og kjedelige vandringene i luftsjaktene. Det ble bare utrolig kjedelig etterhvert. Lenke til kommentar
apwr Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg har et problem med denne demoen... Installasjonen går greit, og jeg kommer meg i menyene. Så kommer det en liten sekvens der jeg får informasjon om hvilke knapper man skal bruke osv. (F=lommelykt f.eks.) Når denne sekvensen er ferdig bli skjermen svart, og ingenting skjer. Restart kreves. Noen som vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar
Campari Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 [iC' date=22/03/2005 : 23:31] Skal laste ned demoen nå. Har faktisk ikke fått prøvd spilelt enda (værken originalt eller warez), så dette skal bli spennende. Har forresten et spørsmål: Jeg så på et av bildene i artikkelen, og da la jeg merke til noe som jeg oppfattet som en mulighet for å velge hva man skal si under samtaler. Er det slik? Ja, innimellom kan du velge hva du skal si. Men ikke forvent deg lange samtaler hvor du selv står for snakkinga, det er bare med enkeltpersoner du kan enten si "ja" og "nei" eller liknende.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg