Gå til innhold

Inspiron XPS 2 nå på dell.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pentium M 2.00Ghz

1024 MB RAM

80 GB 5400RPM

8x DVD +-RW

XPS Nylon Sekk (stooor)

NVIDIA Geforce Go 6800 Ultra 256 MB ram

802.11 a/b/g

Blutetooh 2.0 Module

XP PRO

Completecare 3y NBD Accidental Damage Cover

tot 19.459 eks mva. + 40.- i miljøbegyr :)

Endret av mkarlstad
Lenke til kommentar
pic2fx.png

Henger pcen og slenger? :hmm:

skjønner poenget, men nei kan ikke si at den gjør det. Godt over halve maskinen ligger nede i den indre lommen. Borrelås flippen over maskinen fester den godt. På hvert hjørne øverst sitter det to store puter som man klemmer maskinen inn i før man setter på flippen. Ligger veldig stabilt i lommen.

Lenke til kommentar

vist eg ringer inn for å bestille, så vil eg kunne få rabatt og ta vekk basis program som koster mer peng enn nødvendig? engelsk selger ein snakker med da ? kor masse rabatt fekk du ? :ermm:

skal kjøpe samme laptop, men vil undersøke mest mulig før det blir gjort! :yes:

Lenke til kommentar

Ringer Dell i Norge og snakker med en Nordmann. Dagens pris på denne maskinen konfigurert som min er 24.316,- eks mva. Jeg betalte 19.499.35. Nå skal det sies at jeg bestillte maskinen gjennom jobben og kundebehandleren så nok muligheter for mersalg til bedriften ved å gi meg god pris, men allikevel...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Er veldig fornøyd!! Lite støy (i forhold til Asus L8300 som jeg hadde før), dårlig batterikapasitet. Utrolig behagelig skjerm, litt tung, litt harry med disse lysene (kan heldigvis skrus av), meget bra ytelse, bra rekkevidde på WLAN sammenlignet med PCMCIA 3com kort jeg hadde på den forrige... det var det jeg kom på i farten..

mk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...