Tha_Zaynt Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 I stedet for en lang dropdownliste og en sletteknapp ved hver kanal, kan det være lurt å lage checkbokser for hver kanal der kanalene er sortert etter kategori. Infoen lagres i cookies og når brukeren vil slette eller legge til kan han bare unchecke eller check boksene. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Hvorfor dobles alt av og til? Tror det er om nettene.. Edit: Det dobles vel ikke, men det kommer flere programmer (opptil 3) for hver kanal på forsida, der det vanligvis bare er det programmet som sendes med engang for hver kanal. Endret 20. juni 2005 av Ingardj Lenke til kommentar
zokra Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Vet det er noen bug som blir om natten, skal se på det i dag Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Er det ikke mulighet for at sol.no setter en stopper for dette engang? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Avhengig av hvor kyndig deres administrator er, kan han legge inn en sperre på php sin httpagent-streng. så lenge de ikke reserverer seg mot slik tilgang til sidene deres, kan de dog ikke si noe. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Avhengig av hvor kyndig deres administrator er, kan han legge inn en sperre på php sin httpagent-streng. så lenge de ikke reserverer seg mot slik tilgang til sidene deres, kan de dog ikke si noe. Gjør de det, fikser jeg slik at scriptet emulere feks firefox, da merker de vel det ikke... Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 såvidt jeg kan se må dette settes i php.ini så lenge du bruker url wrappers, ikke alle som har anledning til det. hva med å se på andre alternativer til http klienten? curl er en mulighet, men ikke nødvendigvis så anvendelig på alle platformer. et annet alternativ er å selv gjøre tcp transaksjonen, det bør være meget overkommelig. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Går det ikke med fsockopen() ? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 jo, det er det jeg snakker om Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Er det sperre som gjør at grunnkanalene ikke kan fjernet? Får blant annet ikke fjernet ZTV Lenke til kommentar
zokra Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Er det sperre som gjør at grunnkanalene ikke kan fjernet? Får blant annet ikke fjernet ZTV Det er noen standard kanaler ja, kommer med ny version i kveld som er enklere å tilpasse, skal poste en ny post her når den kommer slik at du kan se det Endret 4. juli 2005 av zokra Lenke til kommentar
zokra Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Scriptet er oppdatert: Link Endret 4. juli 2005 av zokra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Som vanlig har jeg redigert det jeg laster ned, for å få det slik jeg føler det er perfekt. Bilde: Syntes det tok seg mye bedre ut med grå på progressbar, og prosentandel i egen rute EDIT: Dessuten lasta jeg ned alle bildene og lagra dem på localhost, går raskere da Endret 5. juli 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Må si meg enig med ex0n... Bra script forresten! Lenke til kommentar
zokra Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Skal se om jeg får legge til en funksjon i kveld på scriptet, på http://www.sol.no/underholdning/tv/guiden/ kan du se mer info på de fleste programmene, må få legge det til i scriptet mitt og Lenke til kommentar
TrashMaster Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Bruker scriptet serverklokke eller SOL sin klokke? Sett flere som bruker scriptet, og progress er ikke riktig opp mot tidspunkt. Altså: Programmet kan være ferdig, mens progressbaren viser 5%. Eks: NRK 01:05 01:30 Portrett Cityfolk: Oslo (ttv) (1:8) ® Europeisk portrettserie. 5% Nå er klokken 02.18... Lenke til kommentar
zokra Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Bruker scriptet serverklokke eller SOL sin klokke? Den bruker en kombinasjon for å si det slik, den lager en unixtimestamp ut i fra klokka på sol.no, så bruker den servertiden til å vise fram info'en og beregne prossesbaren. Den skal egentlig ikke vise frem et program når det er slutt, ettersom sql'en som kjøres er SELECT * FROM tv_liste WHERE `start` < ".time()." AND `slutt` > ".time()." ORDER BY kanal Endret 8. juli 2005 av zokra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå