fxwz Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 For en tid tilbake så var jeg inne på noen innstillinger hvor jeg kunne velge om hva som skulle være lov til å gjøre med filene inne på ei mappe, husket det at jeg huket av at det ikke var lov til å kopiere og kjøre filene for andre brukere av pcen! Så idag så skulle jeg liksom legge inn all musikk til itunes, men disse sangene som ligger inn på den sperrede mappa vil ikke la seg avspille, samt videoene! Så nå plages jeg da med å finne veien til den menyen hvor jeg kunne lage sperre på filene i ei mappe! Noen som vet hvordan jeg kommer til den? Lenke til kommentar
petterg Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Høyreklikk på fil/mappe, velg egenskaper og sikkerhet Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Høyreklikk på fil/mappe, velg egenskaper og sikkerhet Finner ikke noe sikkerhet! Lenke til kommentar
petterg Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Bruker du ntfs eller fat(32) partisjon? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Bruker du ntfs eller fat(32) partisjon? NTFS Lenke til kommentar
petterg Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Da har du ikke tilatelse til å endre tilgjengligheten på filene, siden du mangler sikkerhets tabben. Logg inn som administartor og gjør det samme, så finner du forhåpenligvis sikkerhets tabben, og får mulighet til å endre brukeres tilgang på filene. Lenke til kommentar
LeatherFace Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Det kan jo være at du har fucka litt på instillingene... prøv og se litt der:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå