Gå til innhold

GT4 funker på min gamle 30004 maskin

TheOats

Anbefalte innlegg

GT4 funker ikke på min gamle 30004 maskin buhuuu. :cry:

Har ringt til nordisk film og der er de klar over problemet og jobber med en løsning. er det noen som har noen forslag?? Det er jo ille å bruke 500kr på et spill som ikke funker. Jeg synes jeg skal få en ny ps2 til en billig penge i bytte mot den gamle, har tross alt spill til over 10000 kr og har aldri chippet maskinen eller i det heletat åpnet den!

Forslag noen?? :hmm:

Endret av The (only) O
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Samma her har,kjøpte min ps2 på lanserings dagen (fra OBS) gt4 funker som en drøm på den.

Ente har dere renset maskinen, eller jeg har et dårlig eksemplar, eller dere kødder med meg ;) Men det viktigste er å få gt4 til å virke!

Skulle akkurat til å si det samme :D

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
GT4 funker ikke på min gamle 30004 maskin buhuuu. :cry:

Har ringt til nordisk film og der er de klar over problemet og jobber med en løsning. er det noen som har noen forslag?? Det er jo ille å bruke 500kr på et spill som ikke funker. Jeg synes jeg skal få en ny ps2 til en billig penge i bytte mot den gamle, har tross alt spill til over 10000 kr og har aldri chippet maskinen eller i det heletat åpnet den!

Forslag noen?? :hmm:

hadde det samme jeg..men kjøpte ny playstation, så nå funker GT4 helt okey :w00t:

Lenke til kommentar
GT4 funker ikke på min gamle 30004 maskin buhuuu.  :cry:

Forslag noen??  :hmm:

hadde det samme jeg..men kjøpte ny playstation, så nå funker GT4 helt okey :w00t:

Greit at gt4 er et veldig gøy spill men jeg er ikke så desperat at jeg kjøper en helt ny konsol. kan selge spille å kjøpe Forza i stede.

Lenke til kommentar

Ringte bare noen dager etter spillet kom ut til nordisk film og spurte om hjelp men de sier bare at det er noen/en/ei i "ledelsen" som jobber med å finne ut hva de skal gjøre. Det har de gjort hver gang jeg ringer... JÆVLIG iriterende :realmad:

Vedder på at de egentlig driter i det å venter til jeg selger spillet eller gir opp.

Lenke til kommentar
Bytt laser, en ny koster 450kr ca

Eller kjøp min PsTwo :)

hvor mye?

Har fått et bud på 2500kr, med 15 orginalspill og 2 kontrollere, den er helt ny i eske.... Bor du i nærheten av Vestfold, kan jeg være behjelpelig med å skaffe og bytte laser for deg

Har ikke SÅ mye spenn, gryn eller stålar desverre. Bor nokk ikke nær vestfold heller. men takk for tilbudet.

Ringte her om dagen til Nordisk Film og de sa at de venter på nye plater :hmm: som om det skulle hjelpe! Da må de jo lagre spillet på en helt ny måte slik at den bedriiiiiitene leseren min skjønner hva som skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...