TheOats Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) GT4 funker ikke på min gamle 30004 maskin buhuuu. Har ringt til nordisk film og der er de klar over problemet og jobber med en løsning. er det noen som har noen forslag?? Det er jo ille å bruke 500kr på et spill som ikke funker. Jeg synes jeg skal få en ny ps2 til en billig penge i bytte mot den gamle, har tross alt spill til over 10000 kr og har aldri chippet maskinen eller i det heletat åpnet den! Forslag noen?? Endret 4. mai 2005 av The (only) O Lenke til kommentar
Sirchj Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Sliter med det samme problemet her...gidder du å pm meg med nr. til nordisk film? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Pm?? Samma det, nummeret til nordiskfilm er 23 36 66 00 i hvertfall. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Kan sikker prøve med ei rense plate, men er det noen som vet om det går med cd-rense plate?? Lenke til kommentar
xbox.best Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 det var da rart,kjøpte min ps2(scph-30004) på lanserings datoen og den spiller GT4 perfekt. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Samma her har,kjøpte min ps2 på lanserings dagen (fra OBS) gt4 funker som en drøm på den. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Samma her har,kjøpte min ps2 på lanserings dagen (fra OBS) gt4 funker som en drøm på den. Ente har dere renset maskinen, eller jeg har et dårlig eksemplar, eller dere kødder med meg Men det viktigste er å få gt4 til å virke! Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Samma her har,kjøpte min ps2 på lanserings dagen (fra OBS) gt4 funker som en drøm på den. Ente har dere renset maskinen, eller jeg har et dårlig eksemplar, eller dere kødder med meg Men det viktigste er å få gt4 til å virke! Skulle akkurat til å si det samme Lenke til kommentar
xbox.best Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 må være maskina deres som er dårlig da,aldri gjort noe med min ps2......mulig dere har brukt maskina mye mer enn det jeg har gjort. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 jeg og har en Ps2 som ble kjøpt knappe måneden etter lansering. GT4 funker her Og den er ikke renset eller noe. Den er full av støv, og hoster og harker når den spiller av spillene Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 I hate my ps2 Lenke til kommentar
Gjøran Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 GT4 funker ikke på min gamle 30004 maskin buhuuu. Har ringt til nordisk film og der er de klar over problemet og jobber med en løsning. er det noen som har noen forslag?? Det er jo ille å bruke 500kr på et spill som ikke funker. Jeg synes jeg skal få en ny ps2 til en billig penge i bytte mot den gamle, har tross alt spill til over 10000 kr og har aldri chippet maskinen eller i det heletat åpnet den! Forslag noen?? hadde det samme jeg..men kjøpte ny playstation, så nå funker GT4 helt okey Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Bytt laser, en ny koster 450kr ca Eller kjøp min PsTwo Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Bytt laser, en ny koster 450kr caEller kjøp min PsTwo hvor mye? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 GT4 funker ikke på min gamle 30004 maskin buhuuu. Har ringt til nordisk film og der er de klar over problemet og jobber med en løsning. er det noen som har noen forslag?? Det er jo ille å bruke 500kr på et spill som ikke funker. Jeg synes jeg skal få en ny ps2 til en billig penge i bytte mot den gamle, har tross alt spill til over 10000 kr og har aldri chippet maskinen eller i det heletat åpnet den! Forslag noen?? hadde det samme jeg..men kjøpte ny playstation, så nå funker GT4 helt okey Greit at gt4 er et veldig gøy spill men jeg er ikke så desperat at jeg kjøper en helt ny konsol. kan selge spille å kjøpe Forza i stede. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Ringte bare noen dager etter spillet kom ut til nordisk film og spurte om hjelp men de sier bare at det er noen/en/ei i "ledelsen" som jobber med å finne ut hva de skal gjøre. Det har de gjort hver gang jeg ringer... JÆVLIG iriterende Vedder på at de egentlig driter i det å venter til jeg selger spillet eller gir opp. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Bytt laser, en ny koster 450kr caEller kjøp min PsTwo hvor mye? Har fått et bud på 2500kr, med 15 orginalspill og 2 kontrollere, den er helt ny i eske.... Bor du i nærheten av Vestfold, kan jeg være behjelpelig med å skaffe og bytte laser for deg Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Bytt laser, en ny koster 450kr caEller kjøp min PsTwo hvor mye? Har fått et bud på 2500kr, med 15 orginalspill og 2 kontrollere, den er helt ny i eske.... Bor du i nærheten av Vestfold, kan jeg være behjelpelig med å skaffe og bytte laser for deg Har ikke SÅ mye spenn, gryn eller stålar desverre. Bor nokk ikke nær vestfold heller. men takk for tilbudet. Ringte her om dagen til Nordisk Film og de sa at de venter på nye plater som om det skulle hjelpe! Da må de jo lagre spillet på en helt ny måte slik at den bedriiiiiitene leseren min skjønner hva som skjer. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Haløy luja, HALØY LUJA... Åpnet opp, fant frem, renset, lukket og skrudde på, og joda det gikk. Om det var verd alle pengene, fustrasjonen, ventingen og alt det? Njaa... sirka, tålig, kansje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå