Dius Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Jeg har kjøpt meg en nye PC. Men da jeg skulle koble til kab. viftene jeg har så var det bare kontakt til en vifte på hk'et mitt. Og jeg har tre til... Så jeg skulle gjerne ha vist om det var noen måte å få koblet resten av viftene til hk'et. (uten å kjøpe tre rehostater, det er blir unødig dyrt) Takker for svar... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Kan du ikke bare koble de rett til PSU? Lenke til kommentar
Dius Skrevet 29. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2002 Nope, det er ikke slike kontakter som passer til de som kommer fra psu'et.... Lenke til kommentar
steinih Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Du kjøper jo bare en slik en! Det er ikke meningen at du skal koble alle viftene til hk! Ville anbefalle at du kobler alle kabinettviftene på PSU. /steinih :smile: Lenke til kommentar
vegge Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Jeg bruker alt for mange av disse; i kassa! 19 kr på microplex... Adapter, 3- til 4-pins kabel Det er sikkert flere enn microplex som selger dem, men hvorfor ikke bestille en haug med casemodutstyr i samme slengen!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå