Gå til innhold

NyPc-AMD64-Pris 20.000 (Forbedringer?)

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! På tide at jeg tar steget og kjøper meg en ny pc :w00t: Det jeg ønsker å høre fra dere, er om alle komponentene passer sammen, eller trengs det noe forandringer på det jeg har skrevet nede?

---------------------------------------------------------------------------------------------

NEC DVD recorder ND-3520A IDE Black Bulk,DVD+R/+RW/DVD-R/-RW (Dual layer)

AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz Socket 939, 512KB cache, BOXED “Winchester”

MSI K8N NEO4 Platinum, nF4 Ultra,ATX Socket-939,4xSATA2,D-GbLAN,PCI-E

Western Digital Raptor 74GB S-ATA 8MB cache 10000RPM

Maxtor DiamondMax 10 250GB S-ATA 16MB cache 7200RPM NCQ

Sony Floppy 3.5¨ 1.44MB FDD sort

Kingston PC3200 HyperX DDR 1024MB KIT Non-ECC Ultra Low Latency (2-2-2-5-1)

Microsoft Wireless Optical Desktop Elite tastatur/mus, USB, PS/2

Sapphire Radeon X850XT 256MB PCI Express, DVI-I, Full-Retail

OCZ ModStream strømforsyning 450W

Cooler Master Stacker ”Sort”

Hyundai L90D+

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Pris: ca. 20.000 m/frakt

Endret av Unstable
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville kanskje anbefalt en 450/500 W psu, men det går nok helt fint uten.

Jeg har skjønt at du spillerm, så da er ikke trådløs mus og tastatur tingen for deg.

Denne er jeg ganske fornøyd med, men hvis den PSU'en du har valgt er en 24 pins så går det sikkert greit.

Lenke til kommentar

bruker så mye penger på en 939 system er vel litt bortkastet !!! den gå ut av dato og blir vanskelig å oppgradiere PCn etterhvert...754 er bedre alternativ og koster ikke mer :)

north Q er vel den dårligste strømgreier du få kjøpt ( stemmer ikke med Watt i det hele tatt )og siden du har en bra skjermkort som trenger mye strøm ..hadde jeg vel gått for en chill inovation eller targan eller noe annet med 420 - 480 watt eller den thermaltake https://prisguiden.no/vis_produkt.patt hp?product_id=19916

Endret av LWSR54
Lenke til kommentar
bruker så mye penger på en 939 system er vel litt bortkastet !!! den gå ut av dato og blir vanskelig å oppgradiere PCn etterhvert...754 er bedre alternativ og koster ikke mer :)

north Q er vel den dårligste strømgreier du få kjøpt og siden du har en bra skjermkort som trenger mye strøm ..hadde jeg vel gått for en chill inovation eller targan eller noe annet med 420 - 480 watt

Hmmm. Socket 939 går ut! Hva snakker du om?

Lenke til kommentar
Ville vurdert denne PSU'en siden den er på tilbud og ocz er bra leverandør. Hvis du skal overklokke burdet du kikke på OCZ RAM f.eks disse.

OG til slutt, men ikke minst: Fjern floppy, kjøp heller en pendrive :!:

Hvordan setter en opp boot fra en pendrive? Er det en USB memory stick?

Lenke til kommentar
Ville vurdert denne PSU'en siden den er på tilbud og ocz er bra leverandør. Hvis du skal overklokke burdet du kikke på OCZ RAM f.eks disse.

OG til slutt, men ikke minst: Fjern floppy, kjøp heller en pendrive  :!:

Hvordan setter en opp boot fra en pendrive? Er det en USB memory stick?

Ok burdet kanskje skrevet at han ikke burdet kjøpe en floppy disk, for er jo bare å luske rundt på søppeldynga,skoler etc så finner man jo en floppydisk no problem. Kommer selv aldri til å kjøpe en floppy disk noen sinne igjen.

Lenke til kommentar
ATI X850XT har 16 Pixel pipelines og høyere klokke hastig heter enn X850 PRO...

det skulle vært en lov mot så grove orddelings feil! :no: hastigheter heter det ;)

uansett en pc til 20 læx, burde det ikke vært en mulighet med sånn SLI oppsett? nå er da jeg ingen data freak, men sunnfornuft sier meg at det kan være en mulighet så får dere mer "oppdaterte" bestemme om det lønner seg eller ikke :)

uansett lykke til.. :thumbup:

Lenke til kommentar
ATI X850XT har 16 Pixel pipelines og høyere klokke hastig heter enn X850 PRO...

det skulle vært en lov mot så grove orddelings feil! :no: hastigheter heter det ;)

uansett en pc til 20 læx, burde det ikke vært en mulighet med sånn SLI oppsett? nå er da jeg ingen data freak, men sunnfornuft sier meg at det kan være en mulighet så får dere mer "oppdaterte" bestemme om det lønner seg eller ikke :)

uansett lykke til.. :thumbup:

pass deg selv: det heter klokkehastigheter, datafreak, orddelingsfeil og sunn fornuft.

uansett, de første 10000 er essensielle, men en pc til 20000 begynner å bli litt mye.. men greit oppsett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...