efikkan Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hei! Jeg bruker to Gainward 6600GT i SLI. Jeg har oppdaget at enkelte spill får stygge striper i høy oppløsning, det vil si 1600x1200. På skjermen er det circa fem striper, hver av dem er rundt 10 pixeler, og skjermbildet blir forskjøvet frem og tilbake sidelengs. Jeg har opplevd dette problemet i Far Cry og Nolf2, men ikke i windows og andre spill. Driverene til skjermkortet er helt nye. Har noen en idé om hva som kan være problemet? Takk. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Prøv en annen driver evn. lag en egen profil ang. de forskjellige spillene i SLI. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Prøv en annen driver evn. lag en egen profil ang. de forskjellige spillene i SLI. Hvordan kan jeg avinnstallére de nyeste driverene? Lage en profil? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Prøv en annen driver evn. lag en egen profil ang. de forskjellige spillene i SLI. Hvordan kan jeg avinnstallére de nyeste driverene? Lage en profil? Gå i control panel og bruk Add Remove Programs. I en av driverne til NVidia kan man lage en egen profil til hvert spill i SLI. Hva som skal brukes etc... Du må nok lete deg frem, jeg bruker ikke SLI. NVidia kommer med 60 nye egne profiler for spill i de nyeste driverne, er nok den du bruker. Prøv en eldre driver og lag egne profiler til hvert spill der. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Prøv en annen driver evn. lag en egen profil ang. de forskjellige spillene i SLI. Hvordan kan jeg avinnstallére de nyeste driverene? Lage en profil? Gå i control panel og bruk Add Remove Programs. I en av driverne til NVidia kan man lage en egen profil til hvert spill i SLI. Hva som skal brukes etc... Du må nok lete deg frem, jeg bruker ikke SLI. NVidia kommer med 60 nye egne profiler for spill i de nyeste driverne, er nok den du bruker. Prøv en eldre driver og lag egne profiler til hvert spill der. Kan jeg laste ned slike profiler? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Helt sikkert, søk på google.com. Men det er jo enklere og raskere å lage slike selv? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Helt sikkert, søk på google.com. Men det er jo enklere og raskere å lage slike selv? Ja det er vel enklere å lage selv. Men i profilene er det en lang rekke med innstillinger, har du noen tips om hvilken instilling jeg bør endre på? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Nå har jeg prøvd ut forskjellige ting, men ingenting hjelper på Far Cry. Har noen en idé om hva jeg skal endre i profilen? Edit: Kan "Trilinear optimization", "Anisotropic mip filter optimization" eller "Anisotropic sample optimization" hjelpe? Endret 22. mars 2005 av efikkan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå