Gå til innhold

Kanskje "vræka" Hk.........

Dius

Anbefalte innlegg

Hallo, jeg har akkurat kjøpt meg en ny PC som jeg bygget selv. Men da jeg skulle montere CPU vifta på hk'et så var jeg uheldig nok til å knekke en liten sølv sak som satt ved CPu'en på hk'et. Den gikk helt av :sad:. Så jeg ble litt nervøs for at jeg hadde ødelagt hele HK'et, men den startet uten prob, lettelse. Men det jeg lurerer på er om det går ann å fiske det på en eller annen måte? Eller kommer det ikke til å by på særlige problemer?

Håper noen kan hjelpe meg.....

(Har foresten et Hk fra ASUS A7V333)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-29 20:28, Dius skrev:

en liten sølv sak som satt ved CPu'en på hk'et. Den gikk helt av

(Har foresten et Hk fra ASUS A7V333)

Bare fest en gummi-dings på den grønne plata til høyre for dingsebomsen.

ærlig talt: ingen kan hjelpe noen ut fra det du skriver der. ta et bilde av kortet og vis "den sølve saken" til oss, da er det sikkert noen som svarer! :smile:

Lenke til kommentar

hakke noe kamera. Men det er en liten avlang sølv aktig "sak" som sitter på hk'et ved siden av cpu'en... Det se ut som den kobler sammen noen kretser...

Håper det kan gjøre det litt klarere om hva jeg mener... (har ikke noen elektro utdannelese så jeg vet ikke hva det heter)

Lenke til kommentar

Du har slik jeg ser det følgende alternativer:

- Prøv å bytte hovedkort på garantien.

- Lodd på delen du reiv av eller få noen som kan lodde til å gjøre det.

- Ikke gjør noenting. Når ting slutter å virke, heng hovedkortet opp på veggen til skrekk og advarsel og kjøp nytt.

mvh

Are-Harald.

Lenke til kommentar

Jeg gjorde oxo det med mitt a7v333 kort, altså brakk av en kondensator/sølvdings til høyre for festeklipsene. Tipper kjøleren din er en Glacial tech.

Hket funka kjempe fint i 2 uker men plutselig ble skjermen svart og den ville ikke starte opp igjenn.

Hket er nå på vei tilbake.

[ Denne Melding var redigert av: XaTrIx på 2002-07-02 15:41 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...