raakken Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Som emnet sier, er jeg ute etter en serie som gikk det året undertegnede ble født. Ikke noe mer eller mindre. Vet dessverre ikke så mye om den, bare at den siste episode gikk i juli 1981 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg tror du må gi oss litt mer å gå etter. Var det en vanlig tv-serie, tegnefilm osv. Og det skal jo sies at jeg var bare fire år i '81, så den skal jeg dessverre slite med å hjelpe deg med. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Som sagt, var det tegnefilm, eller hva? Antar at den gikk på NRK, siden vi ikke hadde så mange andre kanaler her i 81... Jeg var en 4 1/2 - 5 år i 81 så kanskje jeg kan hjelpe Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Som emnet sier, er jeg ute etter en serie som gikk det året undertegnede ble født.Ikke noe mer eller mindre. Vet dessverre ikke så mye om den, bare at den siste episode gikk i juli 1981 Hm, hm og hm....kan det muligens være Shogun? Med Richard Chamberlain? Eller kom den litt senere....? T'Weed Lenke til kommentar
raakken Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 var en vanlig serie, ikke noe tegnefilm, men jeg tror vi har en vinner her.. mener at det var Shogun! Takker Tumbleweed!! ¨Da morra mi var gravid med meg, nekta hun å dra på sykehuset før hun hadde sett siste episode ferdig.. Mulig det er derfor jeg digger asiatiske filmer så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå