Jimmy Pop Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i et slikt lydkort? Jeg driver med å spille inn musikk, og skulle gjerne hatt litt mer enn det vanlige 'line in'... Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 http://www.benum.no har sikkert det du trenger Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 enkelste er vel å bruke en mikser og kjøre inn på et lydkort i stereo. dersom du har behov for multitrack opptak, har man jo analoge multitrackrecordere da. er vel en del rimeligere? b Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Jeg kjøpte et Audiotrak INCA88 hos www.procom.no for kr 3790,- som er kr 1210,- billigere enn de fleste andre steder. Det har 8 utganger og 8 innganger og hvis du bruker Sonar, får du latency'en ned i 1,5 ms (3,0 ms med ASIO2) . Selv bruker jeg det med en Spirit Folio F1 mixer fra Soundcraft og lyden er helt kanon. Hvis du ikke har et annet lydkort som støtter MIDI i maskinen, må du kjøpe et add-on kort fra Audiotrak (hvis du har bruk for MIDI). Selv bruker jeg SB Audigy til soundfonts (ja, kortet suger, men HALLO! Soundfont-support betyr innebygget sampler!). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå